Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Тайната на увеличаването на продажбите: Говорете по-малко!

от
5204 0 28 Октомври. 2013
Маркетинг

Тайната на увеличаването на продажбите: Говорете по-малко!
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Много хора, занимаващи се с продажби, говорят твърде много. На днешния пазар, разговорливите имат все по-малки шансове да реализират успешна продажба. Проучвания показват, че повече от 81% от времето е заето с монолог на продавашия.

Този подход е не-просто неефективен, но и може да навреди на продажите. Можете да реализирате повече печалби, като говорите по-малко. Ето и няколко съвета как да го направите:

1) Отличете се от конкурените. Когато подходът Ви към продажбите е вече експлоатиран, нещата няма да се получат. Трябва да подходите по различен начин от конкурентите. Следващият път, когато се срещнете с потенциален клиент, задавайте въпроси, вместо да обяснявате.

2) Разберете предизвикателствата пред потенциалните клиенти. Повечето продавачи просто се опитват да убедят потенциалните клиенти да купят, вместо да попитат пред какви проблеми са изправени. Запомнете: повечето потенциални клиенти се опитват да решат някакъв проблем. Ако разберете какъв е, шансовете Ви за продажба ще се увеличат.

3) Разберете целта на потенциланите клиенти. Когато те решат своя проблем, могат да постигнат целите си. След като сте разбрали какви са проблемитe на потенциалните клиенти, е важно да знаете какво се опитват да постигнат. 

4) Разработете бюджет. Много продавачи просто рецитират цените, без да имат предвид, че потенциалните клиенти имат някакъв бюджет, в който трябва да се поберат. Важно е, ако искате да реализирате продаба, да сте наясно с този бюджет.

5) Разберете процеса по взимане на решение. Много предприемачи и продавачи се притесняват, когато клиентите им кажат, че искат да обмислят и съгласуват със семейството или колегите си, преди да купят. Това не трябва да притеснява продавачите, защото процесът на покупка е различен за всички. Необходимо е да се познава, за да се знае как да се подходи към клиенитите.

6) Уверете се, че клиентите са отдадени на целите си. Преди да презентирате продуктите си, трябва да сте уверени, че клиентите действително искат да постигнат конкретната си цел чрез покупката. Така ще знаете дали можете или не можете да си губите времето да обслужвате конкретния човек, както бихте обслужили някой, който действително е дошъл за покупка.

7) Бъдете кратки. Повечето продавачи са твърде разговорливи в презентирането на продуктите. Трябва кратко и ясно да обясните ползите от продуктите и обяснете как ще се подобри ситуацията на клиентите. Така клиентите ще запомнят по-лесно с какво ще им е полезен продуктът и няма да се загубят в обясненията Ви.

365 дни ТРЗ: Експертни решения и съвети
365 дни ТРЗ: Експертни решения и съвети

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук



Добрите продавачи говорят през 20% от времето на продажба и се запознават по-добре с клиентите, в сравнение с много разговорливите продавачи.

Tags: бизнесмаркетингпродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.