Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4-те елемента на неустоимата оферта

от
6495 0 25 Октомври. 2013
Маркетинг

4-те елемента на неустоимата оферта
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всяка една оферта представлява стръв и, ако бизнесът успее да я приготви по подходящ начин, ще успее да привлече клиентите. Но как да приготвите една толкoва привлекателна оферта, че клиентите да не й устоят?

Ето ги и нейните 4 елемента:

1. Пргответе стръвта.
Бизнесът трябwа да бъде готов да обяви своето уникално продажбено предложение – какво конктерно го оtличава от конкурентите му. Какво ново той може да предложи на клиентите, което никой друг не може да им предостави.

2. Споменете какво се спестява. 
Ако ще предлагате nамаления или отстъпки за дадени продукти и/или улуги, трябва много ясно да упоменете какво спестявaт клиентите Ви, ако се възползват от предложението Ви. Така те ще видят реалните ползи от покупката. Важно е също да имате предвид и дългосрочния ефект на намаленията, като проследите дали покупките се повтарят и дали те вредят на продажбите на пълна цена.

3. Включете стимул
Стимулите могат да дадат на клиентите възможността да опитат нещо при малък риск или да закупят допълнителен продукт, който ги интересува. Важно е, разбира се, когато правите подарък, той да не е по-добър от самия закупен продукт. Желателно е и внимателно да следите кои стимули дават най-добър резултат, за да сте наясно кои да използвате по-често.

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук

Настолен данъчно-осигурителен календар 2021
Настолен данъчно-осигурителен календар 2021

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук



4. Създайте чувство на спешност.
Добре е, когато предлагате отстъпки и стимули, да поставите ограничения във времето, за да подчертаете важността от направа на покупвакта веднага. Ако клиентите останат с усещането, че това е постоянна практика, те ще могат да отлагат покупката докато съвсем забрвят, че въобще са имали намерение да я направят. Добра идея, в случай, че предлагате намаления, отстъпки или стимули за ограничен времеви период, той да бъде между 2 и 4 седмици.

Tags: бизнесмаркетингоферти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите

от Biznesidei.bg
27 Април 2021
Маркетингът на съдържание е достъпен инструмент за множество различни бизнес...

3 начина да почерпите позитиви от видео маркетинга

от Biznesidei.bg
12 Март 2021
Вече имате сайт, онлайн магазин, фирмени профили в социалните мрежи... Къде да...

7 мита за маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
25 Август 2020
Един от най-големите врагове на предприемачите е грешната информация. Имайки...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.