4-те елемента на неустоимата оферта
7186
0
25 Октомври. 2013
Маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Всяка една оферта представлява стръв и, ако бизнесът успее да я приготви по подходящ начин, ще успее да привлече клиентите. Но как да приготвите една толкoва привлекателна оферта, че клиентите да не й устоят?
Ето ги и нейните 4 елемента:
1. Пргответе стръвта.
Бизнесът трябwа да бъде готов да обяви своето уникално продажбено предложение – какво конктерно го оtличава от конкурентите му. Какво ново той може да предложи на клиентите, което никой друг не може да им предостави.
2. Споменете какво се спестява.
Ако ще предлагате nамаления или отстъпки за дадени продукти и/или улуги, трябва много ясно да упоменете какво спестявaт клиентите Ви, ако се възползват от предложението Ви. Така те ще видят реалните ползи от покупката. Важно е също да имате предвид и дългосрочния ефект на намаленията, като проследите дали покупките се повтарят и дали те вредят на продажбите на пълна цена.
3. Включете стимул
Стимулите могат да дадат на клиентите възможността да опитат нещо при малък риск или да закупят допълнителен продукт, който ги интересува. Важно е, разбира се, когато правите подарък, той да не е по-добър от самия закупен продукт. Желателно е и внимателно да следите кои стимули дават най-добър резултат, за да сте наясно кои да използвате по-често.
Добре е, когато предлагате отстъпки и стимули, да поставите ограничения във времето, за да подчертаете важността от направа на покупвакта веднага. Ако клиентите останат с усещането, че това е постоянна практика, те ще могат да отлагат покупката докато съвсем забрвят, че въобще са имали намерение да я направят. Добра идея, в случай, че предлагате намаления, отстъпки или стимули за ограничен времеви период, той да бъде между 2 и 4 седмици.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...
5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...
Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг
от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари