Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Защо са необходими клиентските посещения?

от
3712 0 14 Януари. 2014
Маркетинг

Защо са необходими клиентските посещения?
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Кокуренцията в бизнеса нараства с всеки изминал ден и в същото време намалява клиентската лоялност. Това прави продажбите по-трудни.Това е промяна, към която е нужно да се адаптирате. Тайната на промяната е в клиента - той е този, който управлява промяната.

Маркетинговите специалисти анализират своите клиенти и работят по въпроса да идентифицират нуждите на клиентите. Това е най-лесния начин за увеличаване на клеинтите. Предвиждането на това кои продукти ще се продават може да гарантира добри продажби. Затова са необходими клиентиските посещения.
Фирмите правят сериозни инвестиции относно проучвания върху целевата група, но всъщност ключът не се крие в красиви презентации, а в самите клиенти. Затова трябва да сте в контакт с клиентите и директно да видите техните нужди. 
Всички маркетингови специалисти ще се съгласят, че клиентските посещения са много важни, но колко от тях наистина го прилагаТ?
Тук сме посочили няколко причини защо клиентските посещения са важни:
 
1. Хората обичат да пазаруват от хора, към които чувстват близост, защото имат по-голямо доверие към тези хора. За да засилите връзките си с клиентите трябва често да ги посещавате. 
 
2. При посещенията можете да получите важна информация. Клиентите ще знаят недостатъците на продуктите Ви по-добре от Вас. Освен това ще познават конкурентите Ви по-добре от Вас. Така можете да достигенте безплатно до необходима информация.
 
3. Клиентите могат да Ви дадат насока на дейностите. Знанието за нуждите на клиентите и очакванията от Вашите продукти ще развива фирмата. Това е инстинската мисия на всеки слуцител в една фирма. 

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


 
Клиентите са тези, които правят една марка силна. 

Tags: клиентнужди на клиентимаркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.