Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Управление на взаимоотношенията с клиенти

от
6429 0 30 Август. 2013
Маркетинг

Управление на взаимоотношенията с клиенти
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Напоследък е твърде популярно понятието управление на взаимоотношения с клиенти или с други думи управление на връзки с клиентите. Бързата промяна на пазарите, продуктите и услугите налага възникването и развитието на идеята за CRM (Customer Relationship Management).

В близко минало фирмите можеха да продадат почти всичко, което произвеждат. Сега тя се замислят сериозно върху това какво могат да продадат и какво да произвеждат. Това може да бъде решено само с добра връзка с клиентите. Ако успеете предварително да идентифицирате нуждите и желанията на вашите клиенти ще можете да имае по-усшешни продажби. В противен случай, независимо, че разполагате с най-дорбата технология, която може да произвежда най-добрите стоки - няма да имате голям успех. Може да не е много трудно адаптирането към технологичните новости, но е трудно да се разберат нуждите на клиентите. Ако не знаете как да "воювате" сте обречени на провал.
 
Някои от ползите на CRM са:
- Оптимизира отношенията Ви с главните клиенти
- Улеснява привличането на нови клиенти
- подобрява организацията във фирмата
- подобрява мотивацията и работоспособността на Вашите служители
- Намалява разходите за проучвания на фирмата
- Намалява разходите за маркетинг
- Улеснява работата на връзките с обществеността
- Дава идея относно технологичните инвестиции.

Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство

Повече детайли тук

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук


 
Повечето фирми си мислят, че като събират редовно данните на своите клиенти и им изпращат поздрави и рекламни текстове имат добра политика относно взаимоотношенията с клеинтите. Това е една от най-популярните грешки относно CRM. Системното събиране на данни за потребителите би било полезно, само ако знаете как да ги използвате за да подобрите Вашите услуги и продукти. 

Tags: маркетингуправлениеклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.