Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Управление на взаимоотношенията с клиенти

от
6276 0 30 Август. 2013
Маркетинг

Управление на взаимоотношенията с клиенти
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Напоследък е твърде популярно понятието управление на взаимоотношения с клиенти или с други думи управление на връзки с клиентите. Бързата промяна на пазарите, продуктите и услугите налага възникването и развитието на идеята за CRM (Customer Relationship Management).

В близко минало фирмите можеха да продадат почти всичко, което произвеждат. Сега тя се замислят сериозно върху това какво могат да продадат и какво да произвеждат. Това може да бъде решено само с добра връзка с клиентите. Ако успеете предварително да идентифицирате нуждите и желанията на вашите клиенти ще можете да имае по-усшешни продажби. В противен случай, независимо, че разполагате с най-дорбата технология, която може да произвежда най-добрите стоки - няма да имате голям успех. Може да не е много трудно адаптирането към технологичните новости, но е трудно да се разберат нуждите на клиентите. Ако не знаете как да "воювате" сте обречени на провал.
 
Някои от ползите на CRM са:
- Оптимизира отношенията Ви с главните клиенти
- Улеснява привличането на нови клиенти
- подобрява организацията във фирмата
- подобрява мотивацията и работоспособността на Вашите служители
- Намалява разходите за проучвания на фирмата
- Намалява разходите за маркетинг
- Улеснява работата на връзките с обществеността
- Дава идея относно технологичните инвестиции.

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук


 
Повечето фирми си мислят, че като събират редовно данните на своите клиенти и им изпращат поздрави и рекламни текстове имат добра политика относно взаимоотношенията с клеинтите. Това е една от най-популярните грешки относно CRM. Системното събиране на данни за потребителите би било полезно, само ако знаете как да ги използвате за да подобрите Вашите услуги и продукти. 

Tags: маркетингуправлениеклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.