Управление на взаимоотношенията с клиенти
6429
0
30 Август. 2013
Маркетинг
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Напоследък е твърде популярно понятието управление на взаимоотношения с клиенти или с други думи управление на връзки с клиентите. Бързата промяна на пазарите, продуктите и услугите налага възникването и развитието на идеята за CRM (Customer Relationship Management).
В близко минало фирмите можеха да продадат почти всичко, което произвеждат. Сега тя се замислят сериозно върху това какво могат да продадат и какво да произвеждат. Това може да бъде решено само с добра връзка с клиентите. Ако успеете предварително да идентифицирате нуждите и желанията на вашите клиенти ще можете да имае по-усшешни продажби. В противен случай, независимо, че разполагате с най-дорбата технология, която може да произвежда най-добрите стоки - няма да имате голям успех. Може да не е много трудно адаптирането към технологичните новости, но е трудно да се разберат нуждите на клиентите. Ако не знаете как да "воювате" сте обречени на провал.
Някои от ползите на CRM са:
- Оптимизира отношенията Ви с главните клиенти
- Улеснява привличането на нови клиенти
- подобрява организацията във фирмата
- подобрява мотивацията и работоспособността на Вашите служители
- Намалява разходите за проучвания на фирмата
- Намалява разходите за маркетинг
- Улеснява работата на връзките с обществеността
- Дава идея относно технологичните инвестиции.
Повечето фирми си мислят, че като събират редовно данните на своите клиенти и им изпращат поздрави и рекламни текстове имат добра политика относно взаимоотношенията с клеинтите. Това е една от най-популярните грешки относно CRM. Системното събиране на данни за потребителите би било полезно, само ако знаете как да ги използвате за да подобрите Вашите услуги и продукти.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
5 елемента на по-добрите имейлинг кампании
от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...
5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари