Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Маркетинг - 5 признака, че се нуждаете от ново лого

от
4341 0 11 Септември. 2013
Маркетинг

Маркетинг - 5 признака, че се нуждаете от ново лого
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

„Логото е обликът на Вашия бизнес, който се представя пред широка публика.”, казва Патрик Луелин, президент и главен изпълнителен директор на 99designs фирма за графичен дизайн, Тя организира онлайн конкурси, където предприятията намират своето ново лого. Ако сегашното Ви лого не представлява бизнеса Ви в неговата същност, значи е време за промяна."

Луелин казва, че има няколко индикатора, че бизнесът Ви се нуждае от ново лого. Тук са поместни пет признака, доказващи, че е време да се работи по нов проект

1. Логото не се адаптира добре към съвременните тенденции
Ако Вашето лого е проектирано за витрината на магазина Ви преди 15 години, тя не може да бъде оптимизирана за работа и по интернет или в социалните медийни платформи като Facebook и Twitter.
"Това може да изглежда страхотно за реклама в Yellow Pages например, но бизнесът днес се представя по много нови начини", казва Луелин. 
Той казва още, че предприемачите трябва да си зададат следните въпроси: Дали логото изглежда добре черно-бяло? Може ли да се направи икона от него? Дали ще бъде привлекателен бутон за мобилно приложение? Ако отговорът на някои от тези въпроси е „не”, може би е време за нов дизайн на логото Ви.


2. Логото Ви не представлява сегашния Ви бизнес:
С течение на времето всеки бизнес се развива. Не е необичайно предприемачите да започнат бизнеса си с един продукт/услуга, а след това да разнообразят асортимента си и да предлагат нещо по-различно. Ако Вашето лого не отразява настоящата Ви дейност, значи е време да смените логото си.
„Логото не е трябва да отразява бизнеса Ви в миналото. То трябва да улавя същността на организацията Ви, до къде сте стигнали и къде ще сте за в бъдеще.”
 
  1. Вашето лого е било направено от самия Вас
Ако Вие или някой от Вашите близки е създал лого Ви, сега може би е моментът да се обърнете към услугите на професионалист.
„Компании като „Apple” дължат голяма част от успеха си на това, че са се състредоточили върху дизайна.”, казва Луелин. „В резултат на това, на всеки от нас очакванията му за добър дизайн са са повишили.”
Ако не сте получавали комплименти за логото си, това означава, че най-вероятно трябва да го преработите.
 

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук



  1. Вашето лого е твърде сложно
Луелин споделя, че тенденцията при типовете лого се променя. Все повече се набляга на по-изчистения дизайн. Наклонът на шрифта и поставянето на сенки зад него, започва да изглежда старомодно и дори и неразбираемо.
Вместо това по-удачно ще е да изберете по-изчистен дизайн за логото Ви. „Индикатор, който показва, че Вашето лого е изчистено и същевременно ефектно, е ако може да го използвате като фон на документ или някаква вид реклама, а то все още да се отличава и да не остава незабелязано.”
 
  1. Логото Ви не е толкова добро, колкото на конкуренцията Ви
Социалните медии могат да Ви покажат дали Вашето лого е на нивото на конкурентните Ви фирми. Просто погледнете в социалната мрежа колко последователи имат те и колко има Вашата фирма. Ако техния брой е по-голям, може би е  време за нов дизайн. Не подценявайте и мнението на специалисти в тази област. 

Tags: логомаркетингбизнес идеи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

Технологиите променят маркетинга завинаги

от Biznesidei.bg
02 Декември 2021
Смарт устройствата се развиват стремглаво, което неминуемо води до изменения в...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.