Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Маркетинг

15 Август 2013

На кого да продаваме продуктите си?

от Анелия Коджабашева
4641 0
Продажби. Според Вас дали ще има успех да продавате хапче за главоболие на човек, който има болки в стомаха? Ако този човек няма и главоболие в същото време, то значи...
19 Юли 2013

100 инструмента на герила маркетинг

от Стела Димитрова
9040 0
1 Маркетингов план 2 Маркетингов календар 3 Определяне на групи, позициониране 4 Име на фирма 5 Същност на фирмата 6 Лого 7 Идея, концепция 8 Доставки и...
18 Юли 2013

Герила маркетинг vs. Традиционен маркетинг

от Biznesidei.bg
8846 0
1. Предимно маркетинка казва, че за да правите маркетинг трябва да вложите пари, докато Герила маркетинга повече залага на идеята, отколкото на инвестиция. При...
19 Април 2013

Препоръки за увеличаване на печалбите

от Даниела Цанова
7666 0
Независимо в кой сектор работите - маркетинга е от първостепенна важност. За да продадете стоката, която сте произвели е най-главната задача на Вашия бизнес. Дори и...
27 Март 2013

Как да впечатлите клиентите си

от Йоана Антонова
7556 0
В последните години в областта на маркетинга, започна все по-често да се използват емоциите. Трябва да използвате чувствата и емоциите за да впечатлите клиентите...
21 Март 2013

Как да развиете своята марка в Twitter

от Biznesidei.bg
4580 0
Фирмите започват своя път в социалните мрежи с много ентузиасъм, но след няколко дни вече не знаят какво да публикуват и се отказват. Затова сме подготвили няколко...
19 Март 2013

Как да създаваме успешни рекламни кампании

от Стела Димитрова
4840 0
За да влезете в нов бизнес и за да се съревновавате с конкурентите е много трудна задача, това го знаят много добре предприемачите.  За да можете да имате успех в...
18 Март 2013

Как да удовлетворите клиентите си? Защо това е важно?

от Biznesidei.bg
6480 0
Първо накратко да обясним защо е важно клиентите да бъдат доволни. Една от главните причини на това една фирма да губи своите клиенти е, че наред с това, че услугата...
15 Март 2013

2 Маркетингови стратегии

от Стела Димитрова
8976 0
Ако искате да развиете своя бизнес тярбва да преразгледате своите планове и да да обмислите всичко до най-малки детайли. Освен това се нуждаете от сигурна...
13 Март 2013

4 тенденции при избирането на име за стартираща фирма

от Стела Димитрова
16386 0
Има много технически стратегии, които да използвате, когато избирате има на своя стартиращ бизнес, а можете и лесно да разгледате Търговския регистър или рекламите...
12 Март 2013

Интересни идеи за маркетинг

от Стела Димитрова
4734 0
Трябва да се замислите затова как да достигате по-добре към своите клиенти. По-долу са дадени някои интересни идеи за маркетинг....
Читателите на сайта са дали на статиите от раздел "Маркетинг" средна оценка 4.62 от 5.
Страница: « 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.