Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 тенденции при избирането на име за стартираща фирма

от
15412 0 13 Март. 2013
Маркетинг

4 тенденции при избирането на име за стартираща фирма
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Има много технически стратегии, които да използвате, когато избирате има на своя стартиращ бизнес, а можете и лесно да разгледате Търговския регистър или рекламите във вестниците, за да добиете представа за тенденциите в избирането на име на компаниите.

Независимо от това, не можете да вземете решението за избор на име на фирмата си, лесно или без внимателно обмисляне. То е критично важно, тъй като представя дейността Ви на клиентите, има маркетигнгово и PR влияние, ще се появява навсякъде, където се появява и Вашия продукт.
Изборът на наименовани е голямо решение.
Затова Ви предлагаме 5-те най-популярни тенденции в наименоването на стартиращи фирми.
1. Истински думи. Можете да вземете пример от Yahoo, Apple,  Amazon, Twitter, всяко едно от тези имена има собствено значение. Можете да се възползвате от този подход, защото е забавен, лесен и може да бъде доста вфективен. Можете да обмислите и такова реално име, което да бъде съобразено с рекламната кампания, която сте избрали за своя продукт. Недостатъци на този подход са вероятността името да бъде объркващо, опасността да изберете погрешното име не е малка, а и често се оказва, че повечето имена на фирми от реални думи са вече заети.
2. Неправилно изписани думи. Разбира се, сигурни сме, че сте наясно с правописа, но да използвате неправилно написана дума изглежда интересно и нестандартно. Можете да обмислите следните примери: Tumblr (Tumbler), Google (Gogol), flickr (flicker)
Имайте предвид, че неправилно изписаната дума се откроява по-лесно, а и може да Ви помогне по-лесно да си изберете домейн. Недостатък е, че могат да бъдат объркващи или трудни за запомняне, което ще затрудни и клиентите в откриването на бизнеса Ви онлайн.
3. Инициали и акроними
Можете да използвате подобна техника, нейни почитатели са например IBM. Предиство на подгода е, че се избягват дългите обстоятелствени имена, колкото и добре да описват името на фирмата Ви, ще улесни запомнянето й от страна на бизнес партньорите и клиентите.

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук


Недостатък е, че акронимите не трябва да бъдат по-дълги от 3 символа, иначе качествата им може да се превърнат в недостатъци.
4. Измислени думи. Като Скайп, например. Тези имена може също да са запабни, успешни и лесно запомнящи се, а и няма да имате големи проблеми с регистрацията на фирма и избор на домейн. Подобен похват позволява широка креативност и една измислена дума може да се окаже много интересна и интригуваща за клиентите. Недостатък е, че липсата на значение може да доведе до объркване у клиентите, а ако името е тървде абстракртно може лесно да бъде забравено, считрано за глупаво и смешно и пр.

Tags: фирмаиме на фирмамаркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите

от Biznesidei.bg
27 Април 2021
Маркетингът на съдържание е достъпен инструмент за множество различни бизнес...

3 начина да почерпите позитиви от видео маркетинга

от Biznesidei.bg
12 Март 2021
Вече имате сайт, онлайн магазин, фирмени профили в социалните мрежи... Къде да...

4 причини подходящите цени да са ключ към успеха на стартъп фирмата Ви

от Biznesidei.bg
02 Октомври 2020
За да съществува и да се развива един бизнес, той се нуждае от приходи. За да ги...

7 мита за маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
25 Август 2020
Един от най-големите врагове на предприемачите е грешната информация. Имайки...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.