Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

2 Маркетингови стратегии

от
9032 0 15 Март. 2013
Маркетинг

2 Маркетингови стратегии
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако искате да развиете своя бизнес тярбва да преразгледате своите планове и да да обмислите всичко до най-малки детайли. Освен това се нуждаете от сигурна маркетингова стратегия. Най-добрите предприемачи, освен че са залагали на своите продукти и на себе си, са се нуждаели от помощ при развиването на маркетингови стратегии. Добрата маркетингова стратегия може да Ви гарантира печалбата. Гръбначния стълб на бизнеса е маркетинга.

 Можете да се възползвате от специални курсове по маркетинг и да се разровите в интернет за различни семинари и публикации относно маркетинг.
 
Първа стратегия: Следете тенденциите
 
Ако следите тенденциите към които хората изведнъж се насочват можете да спечелите от тях. Пример за това е използването на социалните мрежи и създаването на профили на вашата фирма и работа в тях. Така без да изразходвате пари можете да направите добра реклама и да достигнете до Вашите клиенти. Но не трябва да се прекалява със съпбщенията, защото могат да бъдат възприети като спам.
 
Втора стратегия: Клиентите да заплащат кампаниите
 

ДДС наръчник 2021
ДДС наръчник 2021

Повече детайли тук

Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие
Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук


Ако не разполагате с достатъчно пари за да рекламирате или развиете даден продукт, можете да завишите малко цената му и с тези пари да покриете разходите за маркетинг и реклама. Примерно ако сте планували да давате реклама във вестници. Цената за тази реклама може да бъде заплатена от клиентите, като завишите малко цената на вашите продукти и услуги. Но трябва да балансирате добре цената, защото разликата в цената не трябва да бъде фрапираща. В първия момент може да Ви сте стори, че заради повишената цена имате по-малко клиенти, но в дългосрочен план резултатите от тази кампания ще бъдат положителни. Новите Ви клиенти няма как да знаят какви са Ви били цените преди това нали?
 

Tags: маркетингмаркетингова стратегия

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.