Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

На кого да продаваме продуктите си?

от
4546 0 15 Август. 2013
Маркетинг

На кого да продаваме продуктите си?
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Продажби. Според Вас дали ще има успех да продавате хапче за главоболие на човек, който има болки в стомаха? Ако този човек няма и главоболие в същото време, то значи че никога няма да успеете да му продадете това хапче.

Акцентирайте върху ползите. 
Продажби и маркетинг са едни от най-важните професии в днесшно време и докато съществува производството и сектора на услугите, ще съществуват и продажбитеи макретинга. 
На кого да продаваме стоката? Най-правилния избор е на тази, които се нуждаят от него. И това е критичната част - необходимостта да акцентирате върху ползите на продукта. Ако потребителя не е убеден, че ще има някаква полза от Вашия продукт защо да го купува? Основните методи за акцентирането върху ползите са:
- да задавате верните въпроси
- да бъдете добър слушател
- да се поставите на мястото на потребителите
 
Задаване на правилните въпроси
Трябва да задавате отворени въпроси от които можете да извлечете от какво се нуждаят Вашите клиенти. След което трябва директно да ги запитате дали имат нужда точно от това и да потвърдите.
 
Да бъдете добър слушател
Понякога клиентите ни дават много ценна информация относно това от какво имат нужда. Трябва да слушате добре и след това да искате потвърждение за това, което сте разбрали. Клиентите обичат обслужването, което ги слуша и ги разбира.
 

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук


Поставете се на мястото на потребителите
Във всяка сфера е много важно да можете да се поставите на мястото на потребителите. Така можете да направите  по-добро впечатление от агресивния продавач, който иска да продаде набързо стоката си и да "изчезне". В случай, че клиента Ви е много зает не е добра идея да го занимавате с дълги и подробни презентации на стоките и услугите Ви. ПОнякога е достатъчно само да поздравите клиентите си. 

Tags: маркетингпродажбистокибизнес идеи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.