Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да удовлетворите клиентите си? Защо това е важно?

от
6135 0 18 Март. 2013
Маркетинг

Как да удовлетворите клиентите си? Защо това е важно?
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Първо накратко да обясним защо е важно клиентите да бъдат доволни. Една от главните причини на това една фирма да губи своите клиенти е, че наред с това, че услугата или продуктът, който предлаг е некачествен, но се отнася и зле с клиентите си.

Клиентите винаги са прави! Това трябва да го имате предвид, защото загубите ли клиенти, вие ще загубите и пари. 
 
Дръжте се приятелски с клиентите
 
Ако един клиент се чувства добре при вас, той непременно ще се върне пак. И след като един път свикне да пазарува от Вас, той ще Ви носи и други клиенти. Затова с всички клиенти се отнасяйте добре, независимо от това те как се държат с Вас. 
 
Внимавайте със служителите си
 
Ако някой от служителите се държи зле с клиентите имиджър на фирмата ще бъде влощи имиджа на фирмата. Затова избирайте внимателно служителите си и ги дръжте под контрол. Ако някой служител не се справя добре с клиентите го преместете на друга работа или го уволнете. Изяснете добре естеството на продуктите и услугите на служителите. Убедете се, че те знаят как да ги предлагат и продават.
 
Оставяйте добро впечатление
 
Първото впечатление в бизнеса е много важно. Ако искате клиентите да се връщат е много важно с какво впечаление ги изпращате. Наред с декорацията на офиса, уеб сайта и всички други подробности са важни! Трябва да внимавате много за правописа на продуктите. Имиджа е много важен.
 
Убедете клиентите си, че цените са добри и продуктите са качествени

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук


 
Никой не обича да дава излишни пари. МОжете да класифицирате продуктите си за всеки клас от хора, но не понижавайте качеството! Продуктите Ви трябва да са както със задоволителна цена, така и със задоволително качество!

Tags: маркетингимиджкачество на продукти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

Технологиите променят маркетинга завинаги

от Biznesidei.bg
02 Декември 2021
Смарт устройствата се развиват стремглаво, което неминуемо води до изменения в...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.