Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да увеличите продажбите си с имейл маркетинг?

от
9273 0 23 Януари. 2014
Директен маркетинг

Как да увеличите продажбите си с имейл маркетинг?
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Според проучвания, намирането на нови клиенти е по-скъпо от това да продавате продукти на ваши стари клиенти. Защото клиент, който вече е използвал Вашите продукти е по-склонен да купи новите.

Идеалния начин да продавате на Вашшите клиенти е имейла. С имейл Вие можете да запознавате клиентите Ви с новите продукти. МОжете да напомните за себе си и да накарате служителите да купят Вашите продукти. 
 
А за какво трябва да се внимава при имейл маркетинга? 
 
Актуализирайте списъците с имейли. 
 
За да можете да изпращате имейли на клиентите си трябва да сте сигурни, че адресите са актуални.
 
Внимавайте за съдържанието, което пращате.
 
Това, което ще накара клиентите да си отворят имейла и да поръчат нещо е написаното добро съдържание. Трябва да изберете много привлекателно заглавие, което да ги накара да отворят имейла. Трябва да им дадете ясно предложение, което да ги кара да си купят продукта. Трябва да използвате добри графични инструменти, за да ги накарате да ви изберат. 
 
Съобразявайте се с това, кога да пращате писмата.
 
Клиентите трябва да получават писмата ви в час, в който най-често отварят имейла си.

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук


 
Бъдете съвместими с мобилните устройства.
 
Трябва да направите каналите за предложения, имейлите съвместими с мобилните устройства. 
 
Работете с професионалисти
 
не пренебрегвайте тестовете, когато говорим за имейлинг. Можете да изпозлвате различни методи, различни градични инструменти, различно съдържание за да правите предложения. Така ще разберете кой е най-подходящия начин за рекламиране. 
 

Tags: emailмаркетингклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

Технологиите променят маркетинга завинаги

от Biznesidei.bg
02 Декември 2021
Смарт устройствата се развиват стремглаво, което неминуемо води до изменения в...

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.