Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Намалява ли потребителската лоялност

от
4945 0 15 Януари. 2014
Маркетинг

Намалява ли потребителската лоялност
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Клиентската лоялност, в най-простия си вид, означава един клиент да предпочита продуктите на една фирма или марка. Според много маркетингови експерти те са ключа към успеха.

 
 
Но в последните  години това значеително се промени. В последствие на факта, че търговията лека полека се премества в интернет се изменя и поведението на клиентите. Те вече не изпитват нужда да бъдат лоялни към фирмите. 
Фирми, които не са активни в социалните медии и нямат интерактивност с клиентите си нямат голям шанс. Фирмите трябва да правят качествени онлайн кампании за да просъществуват на пазара.
А какво всъщност се случва с потребителите? Кои са критичните точки в отношенията с клиентите?
 
1. Потребителите не могат да се вписват в никоя категория
 
В съвременния маркетинг не може да се направи разделение по пол, възраст, социално положение, образование или други категории. Те не са валидни. Затова е по-трудно да се достигне до целевата група. 
 
2. Променят се навиците
 
Всеки трети е онлайн, много хора ползват смартфони. Тези промени се отразяват и на начина по който пазарува съвременния клиент. Вече клиентите много лесно могат да достигнат до необходимата информация и имат голям избор от различни предложения от различни марки. 
 
3. Алтернативите се увеличават

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


 
Има сайтове, които филтрират подобни предложения и сравняват цени. Това до голяма степен затруднява конкуренцията. Освен това във форуми потребителите пишат информация относно продуктите, които са ползвали и техните положителни и отрицателни отзиви имат влияние в избора на другите потебители. 
 
4. На преден план излиза ценовата разлика
 
Когато потребителите разглеждат предложенията от различните фирми на преден план винаги е цената. Така те винаги избират по-икономичния вариант.

Tags: маркетингклиентионлайн маркетингпродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.