Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

7 Съвета за създаване на успешна марка

от
6353 0 16 Януари. 2014
Успешни стратегии

7 Съвета за създаване на успешна марка
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Когато ви се налага да избирате между подобни продукти какво правите? Как марките повлияват на избора Ви? Не сте ли избирали една марка само заради нейния добър имидж?

Отговорите на тези въпроси ще ни помогнат да разберем своите потребителски навици.
 
Какво значи имидж на марка? 
 
Имиджът на една марка, с най-просто обяснение, е начина по който тя се възприема от клиентите си. Всичко, което идва на ум при споменаването на името на марката е част от имиджа на марката. Ето Ви 7 критични моменти при създаване на добър имидж на марката:
 
1. Познавайте продуктите и целевата си група. 
 
Трябва да направите един добр SWOT анализ и да познавате силните и слабите си страни, мястото Ви на пазара, целите си. 
Освен това е необходимо да познавате писхологичните и социогичните нужди на своите клеинти за да можете да им въздействате по-добре.
 
2. Използвайте впечатлението на клиентите.
 
Много е важно какво обещавата марката Ви. Здраве, спокойствие, популярност, красота или накратко по-добър живот.
Марката създава връзка със своите клиенти благодарение на тези съобщения. Рекламите със щастливи семейства, най-желаните жени, потрет на успешните хора целят да Ви покажат, че продукта ще подобри Вашия живот. Трябва умело да използвате съобщенията си за да обещавате по-добър живот на своите клиенти.

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук

Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство

Повече детайли тук

Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство
Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство

Повече детайли тук


 
3. Използвайте добре графичните инструменти - обръщайте внимание на графичните инструменти.
 
Създаването на имидж на марката има две нива. Първото ниво е лого, мото и графичен вид на имиджа, това е физическата част. Второто ниво е социологическо-психическото.
Избора на цвят и лого създават физическата част на Вашия имидж. Използването на правилните цветове създават положителна нагласа към марката. Не са същите подходящите цветове за хранителния сектор с тези на текстил и облекло. 
 
4. Бъдете креативни
 
Трябва да разполагате с характерен имидж на марката. Той не трябва да е взаимстван от други марки. Трябва във всеки етап от вашата екламна кампания да изпозлвате уникални и креативни идеи.  Да създавате нещо ново. 
 
5. Обвържете клиентите си. 
 
При създаването на марката трябва да помислите как да ги накарате да се привържат с марката. Трябва да имат някаква психологическа връзка с нея и да намират нещо, което търсят в тази марка. Това разбира се зависи много от това как рекламирате продуктите. Избора на правилната стратегия ще направи клиентите Ви по-лоялни.
 
6. Създайте универсална марка.
 
Когато създавате марка обърнете внимание на това марката да има универсална стойност. Марката трябва да бъде основана на универсални и непроменящи се ценности за да запази популярността си за по-дълго време. 
 
7. Не игнорирайте онлайн пространството.
 
При създаването на офлайн марка, може да не получавате желаните ерзултати онлайн. Но за да създадете по-динамична и интерактивна марка трябва да изпозлвате онлайн пространството по-активно. Онлайн пространството ще Ви помогне да достигнете до повече клиенти. 

Tags: маркетингсъздаване на маркамаркаимиджимидж на марка

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 съвета за по-добра маркетингова стратегия

от Biznesidei.bg
02 Ноември 2021
Колкото по-добра е Вашата маркетингова стратегия, толкова по-добри резултати ще...

3 начина да почерпите позитиви от видео маркетинга

от Biznesidei.bg
12 Март 2021
Вече имате сайт, онлайн магазин, фирмени профили в социалните мрежи... Къде да...

5 основни маркетингови правила, които да не забравяте

от Biznesidei.bg
24 Юли 2020
Маркетингът е това, на което разчитаме, за да се утвърдим на пазара и да генерираме...

6 съвета за успешен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
03 Септември 2019
С огромната популярност на YouTube видео маркетингът набра значителна сила. Само си...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.