Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 основни маркетингови правила, които да не забравяте

от
163 0 24 Юли. 2020
Успешни стратегии

5 основни маркетингови правила, които да не забравяте
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Маркетингът е това, на което разчитаме, за да се утвърдим на пазара и да генерираме поръчки и продажби.

За да проработи добре маркетингът обаче, трябва да се спазват няколко основни правила. А именно:
 
1. Ясно и конкретно продажбено предложение.
 
Всеки, който види какво предлагате, трябва да знае какво да направи. Ако искате клиентите Ви да посетят сайта Ви, не е достатъчно да има дадете само линк, кажете им да кликнат на линка. Без значение дали офертите Ви включват отстъпки, подаръци или безплатни доставки - изяснете какво могат да получат хората и какво да направят, за да го получат.
 
2. Причина да се отговори незабавно на офертата.
 
Колкото по-дълго се чудят дали да купят нещо потребителите, толкова вероятността да го купят намалява. Ако предлагате нещо стойностно, си струва клиентите да го имат още сега, а Вашата задача е да им дадете причина да го имат още сега. Покажете им колко ще се улеснят с продукта Ви, колко бързо ще започне да възвръща инвестицията за покупката му, колко ограничени са количествата дори. Важно е да стане ясно, че моментът за пазаруване е сега.
 
3. Качествено комуникиране.
 

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Настолeн данъчно-осигурителен календар за 2019-та
Настолeн данъчно-осигурителен календар за 2019-та

Повече детайли тук

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук


Да речем, че за да ползват услугите Ви, клиентите Ви трябва да се регистрират на сайта Ви. Всичко това - от нуждата да се регистрират, през причината да го направят до това как въобще да го направят, трябва да се посочи възможно най-ясно, за да може да се изпълни без затруднения от всеки.
 
4. Проследяване на резултатите.
 
В маркетинга едни усилия работят, други не. Без да следите резултатите си, няма да ги разпознаете. А без да ги разпознаете, няма да се възползвате от това, което работи. Иначе казано статистиката ще Ви покаже в какви маркетингови дейности има смисъл да инвестирате и къде да си го спестите.
 
5. Акцент върху качеството
 
Когато клиентите си поръчат нещо от Вас, те искат да го свършите. Ако качеството е достатъчно високо, че да отговори на цената, ще се върнат за още.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: маркетинг и рекламаклиентипродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Как да влияете на избора на клиентите си

от Biznesidei.bg
15 Август 2017
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас? Това е сред най-важните...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

6 стратегии за отблокиране на креативността


viagra 100mg [url=http://viagrajr.com/]cialis vs viagra[/url] viagra cost
п»їgeneric viagra viagra generic name...

Умните фирми не се опитват да удовлетворят всяко клиентско изискване


My inability is that however you are to do.
sildenafil 20 mg free viagra...

Искате да стартирате бизнес? Имайте предвид тези разрастващи се индустрии


(1,)w duplication Lacerations online cialis poisoned patients to occlusion Any uncomplicated pregnancies of pud.
buy viagra sildenafil price...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.