Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 основни маркетингови правила, които да не забравяте

от
287 0 24 Юли. 2020
Успешни стратегии

5 основни маркетингови правила, които да не забравяте
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Маркетингът е това, на което разчитаме, за да се утвърдим на пазара и да генерираме поръчки и продажби.

За да проработи добре маркетингът обаче, трябва да се спазват няколко основни правила. А именно:
 
1. Ясно и конкретно продажбено предложение.
 
Всеки, който види какво предлагате, трябва да знае какво да направи. Ако искате клиентите Ви да посетят сайта Ви, не е достатъчно да има дадете само линк, кажете им да кликнат на линка. Без значение дали офертите Ви включват отстъпки, подаръци или безплатни доставки - изяснете какво могат да получат хората и какво да направят, за да го получат.
 
2. Причина да се отговори незабавно на офертата.
 
Колкото по-дълго се чудят дали да купят нещо потребителите, толкова вероятността да го купят намалява. Ако предлагате нещо стойностно, си струва клиентите да го имат още сега, а Вашата задача е да им дадете причина да го имат още сега. Покажете им колко ще се улеснят с продукта Ви, колко бързо ще започне да възвръща инвестицията за покупката му, колко ограничени са количествата дори. Важно е да стане ясно, че моментът за пазаруване е сега.
 
3. Качествено комуникиране.
 

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - абонамент

Повече детайли тук


Да речем, че за да ползват услугите Ви, клиентите Ви трябва да се регистрират на сайта Ви. Всичко това - от нуждата да се регистрират, през причината да го направят до това как въобще да го направят, трябва да се посочи възможно най-ясно, за да може да се изпълни без затруднения от всеки.
 
4. Проследяване на резултатите.
 
В маркетинга едни усилия работят, други не. Без да следите резултатите си, няма да ги разпознаете. А без да ги разпознаете, няма да се възползвате от това, което работи. Иначе казано статистиката ще Ви покаже в какви маркетингови дейности има смисъл да инвестирате и къде да си го спестите.
 
5. Акцент върху качеството
 
Когато клиентите си поръчат нещо от Вас, те искат да го свършите. Ако качеството е достатъчно високо, че да отговори на цената, ще се върнат за още.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: маркетинг и рекламаклиентипродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

20 Бизнес идеи за жени


Normally ykh.foek.biznesidei.bg.bre.cy interact [URL=http://thefashionhob.com/avodart/]avodart generic[/URL] [URL=http://addresslocality.net/famvir/]famvir[/URL]...

Отговорете на тези три въпроса преди да се „гмурнете” в предприемачестовто


kamagra discount - https://kamapll.com/ levitra 10 mg...

5 начина да подобрите имейлинг кампаниите си


free cialis
cialis online uotyeeej cialis maximum dosage generic cialis tadalafil fwomokty http://edcheapgeneric.online/ online cialis cialis prices...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.