5 основни маркетингови правила, които да не забравяте
287
0
24 Юли. 2020
Успешни стратегии

37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Маркетингът е това, на което разчитаме, за да се утвърдим на пазара и да генерираме поръчки и продажби.
За да проработи добре маркетингът обаче, трябва да се спазват няколко основни правила. А именно:
1. Ясно и конкретно продажбено предложение.
Всеки, който види какво предлагате, трябва да знае какво да направи. Ако искате клиентите Ви да посетят сайта Ви, не е достатъчно да има дадете само линк, кажете им да кликнат на линка. Без значение дали офертите Ви включват отстъпки, подаръци или безплатни доставки - изяснете какво могат да получат хората и какво да направят, за да го получат.
2. Причина да се отговори незабавно на офертата.
Колкото по-дълго се чудят дали да купят нещо потребителите, толкова вероятността да го купят намалява. Ако предлагате нещо стойностно, си струва клиентите да го имат още сега, а Вашата задача е да им дадете причина да го имат още сега. Покажете им колко ще се улеснят с продукта Ви, колко бързо ще започне да възвръща инвестицията за покупката му, колко ограничени са количествата дори. Важно е да стане ясно, че моментът за пазаруване е сега.
3. Качествено комуникиране.
Да речем, че за да ползват услугите Ви, клиентите Ви трябва да се регистрират на сайта Ви. Всичко това - от нуждата да се регистрират, през причината да го направят до това как въобще да го направят, трябва да се посочи възможно най-ясно, за да може да се изпълни без затруднения от всеки.
4. Проследяване на резултатите.
В маркетинга едни усилия работят, други не. Без да следите резултатите си, няма да ги разпознаете. А без да ги разпознаете, няма да се възползвате от това, което работи. Иначе казано статистиката ще Ви покаже в какви маркетингови дейности има смисъл да инвестирате и къде да си го спестите.
5. Акцент върху качеството
Когато клиентите си поръчат нещо от Вас, те искат да го свършите. Ако качеството е достатъчно високо, че да отговори на цената, ще се върнат за още.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти
от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...
6 начина да привлечете нови клиенти
от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...
3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти
от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...
3 качества, които печелят доверието на клиентите
от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Последни коментари
20 Бизнес идеи за жени
Normally ykh.foek.biznesidei.bg.bre.cy interact [URL=http://thefashionhob.com/avodart/]avodart generic[/URL] [URL=http://addresslocality.net/famvir/]famvir[/URL]...
Отговорете на тези три въпроса преди да се „гмурнете” в предприемачестовто
kamagra discount - https://kamapll.com/ levitra 10 mg...
5 начина да подобрите имейлинг кампаниите си
free cialis cialis online uotyeeej cialis maximum dosage generic cialis tadalafil fwomokty http://edcheapgeneric.online/ online cialis cialis prices...
Сподели своя коментар0 Коментари