Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 основни маркетингови правила, които да не забравяте

от
1379 0 24 Юли. 2020
Успешни стратегии

5 основни маркетингови правила, които да не забравяте
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Маркетингът е това, на което разчитаме, за да се утвърдим на пазара и да генерираме поръчки и продажби.

За да проработи добре маркетингът обаче, трябва да се спазват няколко основни правила. А именно:
 
1. Ясно и конкретно продажбено предложение.
 
Всеки, който види какво предлагате, трябва да знае какво да направи. Ако искате клиентите Ви да посетят сайта Ви, не е достатъчно да има дадете само линк, кажете им да кликнат на линка. Без значение дали офертите Ви включват отстъпки, подаръци или безплатни доставки - изяснете какво могат да получат хората и какво да направят, за да го получат.
 
2. Причина да се отговори незабавно на офертата.
 
Колкото по-дълго се чудят дали да купят нещо потребителите, толкова вероятността да го купят намалява. Ако предлагате нещо стойностно, си струва клиентите да го имат още сега, а Вашата задача е да им дадете причина да го имат още сега. Покажете им колко ще се улеснят с продукта Ви, колко бързо ще започне да възвръща инвестицията за покупката му, колко ограничени са количествата дори. Важно е да стане ясно, че моментът за пазаруване е сега.
 
3. Качествено комуникиране.
 

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


Да речем, че за да ползват услугите Ви, клиентите Ви трябва да се регистрират на сайта Ви. Всичко това - от нуждата да се регистрират, през причината да го направят до това как въобще да го направят, трябва да се посочи възможно най-ясно, за да може да се изпълни без затруднения от всеки.
 
4. Проследяване на резултатите.
 
В маркетинга едни усилия работят, други не. Без да следите резултатите си, няма да ги разпознаете. А без да ги разпознаете, няма да се възползвате от това, което работи. Иначе казано статистиката ще Ви покаже в какви маркетингови дейности има смисъл да инвестирате и къде да си го спестите.
 
5. Акцент върху качеството
 
Когато клиентите си поръчат нещо от Вас, те искат да го свършите. Ако качеството е достатъчно високо, че да отговори на цената, ще се върнат за още.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: маркетинг и рекламаклиентипродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Какво да направите, за да се подготвите за продажбите по празниците

от Biznesidei.bg
26 Ноември 2021
Коледа наближава, а с нея и празничното пазаруване. За да се подготвите и да...

3 насоки, които да подобрят продажбите Ви

от Biznesidei.bg
29 Януари 2021
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.