3 съвета за по-добра маркетингова стратегия
1005
0
02 Ноември. 2021
Успешни стратегии
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Колкото по-добра е Вашата маркетингова стратегия, толкова по-добри резултати ще бележат продуктите Ви на пазара.
Какво обаче да направите, за да я изготвите така, че да Ви донесе значителни позитиви?
Ето няколко съвета:
1. Не я разработвайте самостоятелно.
Включете всички свои служители и колеги, които могат да Ви съдействат по разработката ѝ. В крайна сметка няколко глави мислят по-добре от една. Производственият екип познава продукта до най-малки подробности, екипът, който разработва рекламите, ще предложи конкретни оферти, отделът по обслужване на клиенти може да сподели препоръки и мнения от потребители, които да са полезни, и т.н. и т.н.
2. Целете се в конкретната аудитория.
Трябва да знаете на кого предлагате, за да му предложите точно това, което иска, и то по подходящ начин. Същевременно трябва да сте наясно къде се намират целевите клиенти, за да рекламирате именно там. Колкото по-подробен и ясен профил имате на аудиторията си, толкова по-добре насочени ще са маркетинговите Ви усилия.
3. Определете каква и къде ще покажете.
Изяснете си какво искате да кажете на клиентите, как ще го визуализирате и къде ще го споделите на тяхно внимание. Всяка една реклама се явява нещо като история, която разказвате на целевите потребители, така че е важно внимателно да подберете посланието си. Ако предлагате зимни обувки например, решете на какво ще заложите - на това колко са удобни; на това колко са сигурни на лед и сняг; на това, че не пренебрегват нито красивия дизайн, нито нуждата от топла подплата... Изберете ли посланието си, ще можете да решите как да го покажете и в образи, с които да го предадете най-директно и ясно. После трябва да изберете и къде да го разпространите: в социални мрежи, телевизионни реклами, имейлинг кампании и т.н.
източник: entrepreneur.com
__________________________________________
изображение от: Myriam Jessier on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 начина да създадете съдържание, на което потребителите доверяват
от Biznesidei.bg
13 Април 2017
Първото и най-важно нещо, когато популяризирате бизнеса си посредством...
4 причини първата Ви маркетингова стратегия да не работи
от Biznesidei.bg
21 Ноември 2016
Ако сте подготвяли маркетингова стратегия, вече сте крачка пред много от колегите...
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари