Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 съвета за по-добра маркетингова стратегия

от
93 0 02 Ноември. 2021
Успешни стратегии

3 съвета за по-добра маркетингова стратегия
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Колкото по-добра е Вашата маркетингова стратегия, толкова по-добри резултати ще бележат продуктите Ви на пазара.

Какво обаче да направите, за да я изготвите така, че да Ви донесе значителни позитиви?
 
Ето няколко съвета:
 
1. Не я разработвайте самостоятелно.
 
Включете всички свои служители и колеги, които могат да Ви съдействат по разработката ѝ. В крайна сметка няколко глави мислят по-добре от една. Производственият екип познава продукта до най-малки подробности, екипът, който разработва рекламите, ще предложи конкретни оферти, отделът по обслужване на клиенти може да сподели препоръки и мнения от потребители, които да са полезни, и т.н. и т.н.
 
2. Целете се в конкретната аудитория.
 
Трябва да знаете на кого предлагате, за да му предложите точно това, което иска, и то по подходящ начин. Същевременно трябва да сте наясно къде се намират целевите клиенти, за да рекламирате именно там. Колкото по-подробен и ясен профил имате на аудиторията си, толкова по-добре насочени ще са маркетинговите Ви усилия.
 

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


3. Определете каква и къде ще покажете.
 
Изяснете си какво искате да кажете на клиентите, как ще го визуализирате и къде ще го споделите на тяхно внимание. Всяка една реклама се явява нещо като история, която разказвате на целевите потребители, така че е важно внимателно да подберете посланието си. Ако предлагате зимни обувки например, решете на какво ще заложите - на това колко са удобни; на това колко са сигурни на лед и сняг; на това, че не пренебрегват нито красивия дизайн, нито нуждата от топла подплата... Изберете ли посланието си, ще можете да решите как да го покажете и в образи, с които да го предадете най-директно и ясно. После трябва да изберете и къде да го разпространите: в социални мрежи, телевизионни реклами, имейлинг кампании и т.н.
 
източник: entrepreneur.com
 
__________________________________________
 
изображение от: Myriam Jessier on Unsplash
 

Tags: маркетингова стратегияпотребителимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 начина да създадете съдържание, на което потребителите доверяват

от Biznesidei.bg
13 Април 2017
Първото и най-важно нещо, когато популяризирате бизнеса си посредством...

4 причини първата Ви маркетингова стратегия да не работи

от Biznesidei.bg
21 Ноември 2016
Ако сте подготвяли маркетингова стратегия, вече сте крачка пред много от колегите...

Какво да направите, за да се подготвите за продажбите по празниците

от Biznesidei.bg
26 Ноември 2021
Коледа наближава, а с нея и празничното пазаруване. За да се подготвите и да...

3 начина да почерпите позитиви от видео маркетинга

от Biznesidei.bg
12 Март 2021
Вече имате сайт, онлайн магазин, фирмени профили в социалните мрежи... Къде да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.