Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Разбирате ли своите клиенти?

от
5848 0 23 Януари. 2014
Успешни стратегии

Разбирате ли своите клиенти?
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Клиентите са източника на сила на една фирма, опората на фирмата. Този, който плаща заплатите на служителите и другите разходи са клиентите. Никоя фирма без клиенти не може да съществува.

Често се споменава понятието " да изслушваме своите клиенти", но всъщност разбирането на клиентите е по-важно от изслушването им. 
 
Какво можем да направим за да разбираме своите клиенти?
 
1. Посещавайте своите клиенти. Посещенията и вниманието към клиентите са много печеливши за една фирма. Всички подробности са в клеинтите. Трябва да познавате добре тези подробности, а това можете да постигнете само ако имате добра комуникация с клиентите.
 
2. Периодично анкетирайте своите клиенти. това ще ви позволи да съберете много информация за кратък срок. Трябва да внимавате за два момента при анкетиране на клиентите. Първия важен момент е да задавате правилните въпроси. А втория важен момент е Вие да правите анкетата. Ако просто изпратите анкетата на Вашите служители, те могат да я игнорират, затова е по-добре да я попълвате заедно с тях. 

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


 
3. Бъдете там, където са клиентите Ви. Най-добрия начин да познавате своите клиенти е да правите това, което те правят. Пазарувайте от там, където пазаруват клиентите, трябва да анализирате тяхното поведение, докато пазаруват. За да знаете за какво и как харчат пари. 

Tags: клиентианкетиобслужване на клиентибизнес идеимаркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

3 съвета за по-добра маркетингова стратегия

от Biznesidei.bg
02 Ноември 2021
Колкото по-добра е Вашата маркетингова стратегия, толкова по-добри резултати ще...

3 начина да почерпите позитиви от видео маркетинга

от Biznesidei.bg
12 Март 2021
Вече имате сайт, онлайн магазин, фирмени профили в социалните мрежи... Къде да...

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.