Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Обичат ли Ви клиентите?

от
5359 0 13 Януари. 2014
Успешни стратегии

Обичат ли Ви клиентите?
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Дали клиентите Ви обичат? Не говорим за стандартното обслужване на потребностите на клиентите, говорим за случая, в който толкова ви харесват продуктите, че ги препоръчват на своите приятели.

 
Ако клиентите Ви не Ви обичат, това значи, че имате много работа!
Първата ви задача ще бъде да накарате клиентите Ви да Ви уважават и да ги накарате да сесъорбазяват с Вашите правила. 
 
Повечето фирми са устроени така, че да работят колективно за нуждите и желанията на своите клиенти. Но отделите на фирмата всички служители вземат решения, които са независими от колективния изглед. НО клиентите често имат контакт с повече от един отдел, те са в контакт с различните отдели, понякога цялата фирма. 
Ако в различните отдели клиента чуе различни решения, различни мнения, това го кара да загуби своето уважение към фирмата. 
 
Имаме 10 стъпки за да върнете уважението на клиентите Ви към фирмата и да ги накарате да я обичат:
 
1. Премахнете препядствията. Клиентите трябва да знаят с кого да контактуват в определени ситуации. Трябва да и ме напълно ясно какви услугии продукти имате и как да се сдобият с тях.
 
2. Не мотайте клиентите си от един служител в друг. Първия служител, който е разговарял с клиента трябва да поеме отговорност. Няма нищо по-дразнещо от това клиента да бъде нетърпеливо прехвърлен от един на друг служител. 
 
3. Позволете на клиентите да избират. Не оставяйте клиентите да Ви "напускат". Предложете им да изпращате нови предложения, като подчертаете, че това е техен избор.
 

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


4. Организирайте своя уеб сайт. Сайтовете на фирмите по принцип са създадени от отделни страници, създадени от различните отдели. Това създава сериозни различния в съдържанието на отделните отдели. Превърнете сайта си в едно цяло. 
 
5. Организирайте телефонните номера на едно място. Даже във времената на сериозни технологични постижения, клиентите често имат затруднения в откриването на телефонните номера на точните отдели от които се интересуват. Организирайте телефонните си номера и създайте система за лесна връзка между различните отдели. 
 
6. Разрешете 10-те най-големи проблеми, които клиентите срещат при работа с вас. Питайте своите клиенти какво не харесват и научете възможно най-много от тях относно това какво трябва да бъде променено.
 
7. Съдействайте своите служители да слушат внимателно. По принцп фирмата изисква от служителите на обслужването да постигат определени резултати и те са под голям натиск. Те насочват разговорите в насока изгодна за фирмата. Но това много дразни клиентите. Те искат да бъдат изслушвани и да  получават решение на своите проблеми.
 
8. Изпълнявайте своите обещания. Всяка фирма по време на своето развитие започва да узлсожнява процеса на работа и да въвежда нови продукти и услуги. Често това води до проблем - забравяне на обещанията. Не забравяйте че сте обещали на клиента, че ще се свържете с него за нови продукти.
 
9. Поправяйте своите грешки. Независимо каква е причината винаги приемайте своите грешки и се старайт да ги оправяте. 
 
10. Имайте довеие в своите клиенти. КОгато искат да върнат продукт и да си получат парите, отнасяйте се към тях толерантно и вярвайте в тях. Това ще ги накара да Ви уважават повече. 

Tags: маркетингорганизацияклиентско облсужване

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 съвета за по-добра маркетингова стратегия

от Biznesidei.bg
02 Ноември 2021
Колкото по-добра е Вашата маркетингова стратегия, толкова по-добри резултати ще...

3 начина да почерпите позитиви от видео маркетинга

от Biznesidei.bg
12 Март 2021
Вече имате сайт, онлайн магазин, фирмени профили в социалните мрежи... Къде да...

5 основни маркетингови правила, които да не забравяте

от Biznesidei.bg
24 Юли 2020
Маркетингът е това, на което разчитаме, за да се утвърдим на пазара и да генерираме...

6 съвета за успешен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
03 Септември 2019
С огромната популярност на YouTube видео маркетингът набра значителна сила. Само си...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.