Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Кои са качествата на съвременните клиенти?

от
6643 0 14 Януари. 2014
Маркетинг

Кои са качествата на съвременните клиенти?
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Развиването на информационните технологии промени и клиентите. Те започнаха да променят начина по който избират продуктите, които ще закупят. Това затруднява фирмите значително. Те трябва да се адаптират към новите нужди и поведение на клиентите.

Какви промени настъпиха в качествата на клиентите?
 
Обичат да правят проучване
 
Последните проучвания показват, че клиентите са започнали да анализират и търсят информация относно продуктите много повече отколкото са го правили преди. Клиентите споделят информация относно продукти във форуми и могат да достигат до желаната информация много лесно. 
 
Те са по-информирани и силни
 
Фирмите все по-малко могат да въздействат върху клиентите си, зашото те вече са по-информирани и запознати относно маркетинговите трикове. Те знаят своите потребителски права. 
 
Има много алтернативи
 
Най-важната промяна, която настъпи е това, че вече всички магазини са онлайн и са много достъпни. Това създава значително много алтернативи на клиента и той може да избира между много фирми. Пазаруването е улеснено до едно кликане. 
 
Клиентите не са лоялни

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук


 
Клиентите не се чувстват лоялни към фирмите. Причината за това е, че за разлика от миналото сега има много повече фирми и те не предпочитат да се привързват към никоя от тях. В случай, че друга фирма им предложи по-добри условия са склонни да се откажат от предната фирма, на която са били клиент. 
 
Те са под много въздействия
 
Клиентите са бомбандирани с голямо количество съобщения от страна наа фирмите и то по всички информационни канали. всички фирми искат едно от тях - да изберат техните продукти. 
 

Tags: маркетингклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.