Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Кои са качествата на съвременните клиенти?

от
7093 0 14 Януари. 2014
Маркетинг

Кои са качествата на съвременните клиенти?
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Развиването на информационните технологии промени и клиентите. Те започнаха да променят начина по който избират продуктите, които ще закупят. Това затруднява фирмите значително. Те трябва да се адаптират към новите нужди и поведение на клиентите.

Какви промени настъпиха в качествата на клиентите?
 
Обичат да правят проучване
 
Последните проучвания показват, че клиентите са започнали да анализират и търсят информация относно продуктите много повече отколкото са го правили преди. Клиентите споделят информация относно продукти във форуми и могат да достигат до желаната информация много лесно. 
 
Те са по-информирани и силни
 
Фирмите все по-малко могат да въздействат върху клиентите си, зашото те вече са по-информирани и запознати относно маркетинговите трикове. Те знаят своите потребителски права. 
 
Има много алтернативи
 
Най-важната промяна, която настъпи е това, че вече всички магазини са онлайн и са много достъпни. Това създава значително много алтернативи на клиента и той може да избира между много фирми. Пазаруването е улеснено до едно кликане. 
 
Клиентите не са лоялни

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук

Данъчните закони в практиката – решения на казуси
Данъчните закони в практиката – решения на казуси

Повече детайли тук


 
Клиентите не се чувстват лоялни към фирмите. Причината за това е, че за разлика от миналото сега има много повече фирми и те не предпочитат да се привързват към никоя от тях. В случай, че друга фирма им предложи по-добри условия са склонни да се откажат от предната фирма, на която са били клиент. 
 
Те са под много въздействия
 
Клиентите са бомбандирани с голямо количество съобщения от страна наа фирмите и то по всички информационни канали. всички фирми искат едно от тях - да изберат техните продукти. 
 

Tags: маркетингклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.