Човешки ресурси
19 Март 2014
Как да си върнете ентусиазма на работа
от Пламен Иванов
7496
0
Случвало ли Ви се е да почувствате, че работата Ви се състои от безкрайно повтрарящи се задачи? Това може да е по-скоро свързано с начина Ви на мислене, отколкото със...
17 Март 2014
Искате да провалите интервюто си за работа? Направете следните 5 неща!
от Пламен Иванов
5153
0
Време е да се отличите на голямото интервю за работа. Какво може да се обърка? Почти всичко, разбира се! Можете да отидете късно, да не се облечет неподходящо, да...
11 Март 2014
Амбициозните кариеристи се разболяват от паническо разстройство
от Пламен Иванов
9502
0
Според проучвания болести като паническо разстройство, мигрена и сърдечни проблеми се срещат все по-често при жените. Според психолози жените повече се страхуват...
07 Март 2014
Проблемите с ръководството влияят на продуктивността на служителите
от Пламен Иванов
5346
0
Всеки има някакви очаквания от професионалния живот, и тези очаквания са важни за него. Затова и всяка ситуация възникваща в професионалния живот има влияние над...
05 Март 2014
Защо искаме другите да не успяват?
от Пламен Иванов
6333
0
"Тя е най-добрата ми приятелка, но бях щастлива, когато приятелят я напусна. Чувствам се гузно, че мисля така, но не мога да го контролирам. Харесва ми милионери като...
05 Март 2014
Не обличайте това по време на интервю!
от Пламен Иванов
7674
0
Дрехите, които обличате по време на итервю трябва да показват кой сте и не трябва да привличат внимание. Днес сме Ви изредили 10 примера за лош избор на облекло по...
05 Март 2014
Как да се справим с отлагането?
от Пламен Иванов
5303
0
Искате да започнете дадена работа, но все я отлагате, защото не знаете от къде да я започнете. Вече няма да я отлагате!
Ако започнете отнякъде, независимо от къде,...
28 Февруари 2014
Преди интервюто задължително се разберете с Мърфи!
от Анелия Коджабашева
4399
0
Ако сте от хората, които винаги избират грешния от двата ключа или разливат кафе, точно преди да излязат, задължително трябва да се разберете с Мърфи преди да...
28 Февруари 2014
10 съвета за да сте по-убедителни
от Biznesidei.bg
6879
0
Сигурно на всички Ви се е случвало да сте напълно сигурни в нещо за което говорите, но не сте успявали да убедите своите събеседници. Не искате ли докато...
28 Февруари 2014
5 златни правила за да сте в добри отношения с шефа си!
от Biznesidei.bg
8483
0
Ако целите да се изкачвате по стълбите на кариерата трябва добре да познавате изкуството да се "търпите" с шефа си.
Искаме да Ви запознаем с 5 грешки, които често се...
26 Февруари 2014
10 причини за да не сте поканени на интервю
от Biznesidei.bg
4609
0
Поради улеснението, което предлагат сайтовете за обяви за работа, вече всички кандидатстват почти за всяка обява, която видят. Но след като не получите отговор от...
26 Февруари 2014
Как да повишим мотивацията след почивка?
от Стела Александрова
4944
0
След хубава почивка е истинско изтезание да седите на работното място 8 часа и да се концентрирате върху задачите. Това е причина дори и за депресия.
Най-честите...
26 Февруари 2014
18 вида колеги и как да се се справяме с тях
от Йоана Антонова
7770
0
Някои цял ден причиняват главоболие на своите колеги и колегите определено имат способността да влияят на емоционалното състояние. Днес сме Ви предложили 25 вида...
24 Февруари 2014
Добрите нямат успех в професионалния живот
от Йоана Антонова
4635
0
Според американски социологически изследвания хора, с които е трудно да се работи, имат по-голям успех от тези, с които имат добро отношение към колегите си.
В...
24 Февруари 2014
Най-странните оправдания за закъснение за работа
от Димитър Александров
8864
0
Според проучванията поне веднъж седмично 16% от служителите закъсняват за работа. Най-честите оправдания за това са - задръстване, оспиване и лоши метеорологични...
24 Февруари 2014
Как стреса влияе на професионалния живот?
от Анелия Коджабашева
4170
0
В случай, че е контролиран стресът може да има мотивиращ ефект, но ако е прекалено много може да има много сеиозно влияние над психичното и физическо здраве на...
20 Февруари 2014
Защо трябва да цените екипа си или иновацията ще напусне фирмата Ви с него
от Пламен Иванов
5567
0
Иноваторите не виждат своите хрумвания като начин да складират възможности, да си осигурят повишение или големи приходи. Визията възпламенява идеите, също както и...
19 Февруари 2014
Можете ли да казвате "НЕ" на шефа си?
от Анелия Коджабашева
2437
0
Ежедневно сте затрупани с много работа? И въпреки това шефа иска да свършите още нещо? И въпреки, че знаете, че нямате време затова пак казвате "добре". Защо?
Според...
19 Февруари 2014
Използването на социалните медии в работно време
от Анелия Коджабашева
5504
0
Като ползвате интернет в работно време трябва да бъдете два пъти по-внимателни от обикновенното. Фирмите не само проверяват какво правите в интернет, но и...
19 Февруари 2014
Не мълчете по време на интервю
от Biznesidei.bg
4131
0
Интервюто за работа има за цел да разбере до колко кандидатът е подходящ за позицията. Същото се отнася и за Вас, може да се чудите дали тази работа е подходяща за...
17 Февруари 2014
Въпроси, които може да срещнете на интервю за работа
от Анелия Коджабашева
16290
0
По време на интервю за работа кандидат служителите се стресират много и това им пречи да покажат своите възможности. Но не си мислете, че интервюто е трудно само за...
17 Февруари 2014
Кои са най-честите прояви на мобинг?
от Анелия Коджабашева
8041
0
Систематичния психологически тормоз на работното място се нарича мобинг. Това е съзнателна проява на психическа агресия към човека, като се цели неговото...
17 Февруари 2014
Усмихнете стреса на работното място
от Анелия Коджабашева
8715
0
Професионалния живот все повече влияе на психологичното състояние на служителите и затова е много по-трудно да се мотивират служителите.
Психолози...
13 Февруари 2014
Как да развиете своята фирма и да отгледате деца едновременно?
от Анелия Коджабашева
7180
0
Не много голяма група от жени предприемачи се опитват да докажат, че е възможно да се развива бизнес и да се гледат деца в същото време. Но всички са на мнение, че е...
Читателите на сайта са дали на статиите от раздел "Човешки ресурси" средна оценка 3.88 от 5.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.