Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Човешки ресурси

17 Февруари 2014

Кои са най-честите прояви на мобинг?

от Анелия Коджабашева
1750 4
Систематичния психологически тормоз на работното място се нарича мобинг. Това е съзнателна проява на психическа агресия към човека, като се цели неговото...
17 Февруари 2014

Усмихнете стреса на работното място

от Анелия Коджабашева
2205 4
Професионалния живот все повече влияе на психологичното състояние на служителите и затова е много по-трудно да се мотивират служителите. Психолози...
13 Февруари 2014

Как да развиете своята фирма и да отгледате деца едновременно?

от Анелия Коджабашева
1592 0
Не много голяма група от жени предприемачи се опитват да докажат, че е възможно да се развива бизнес и да се гледат деца в същото време. Но всички са на мнение, че е...
13 Февруари 2014

Работохолик ли сте?

от Biznesidei.bg
1602 2
В днешно време една от първите мерки за намаляване на разходите. В такива времена в стремежа си да работите повече, да не сте първия съкратен заради лоши резултати?...
13 Февруари 2014

Най-честият проблем на работното място: главоболието

от Йоана Антонова
3846 14
Безспорно най-често срещаният здравословен проблем като цяло е главоболието. Затова съвсем не е изненадващо, че то е и най-честият здравословен проблем на...
11 Февруари 2014

6 сигнала, които показват, че ще бъдете уволнен

от Анелия Коджабашева
1867 2
Ако се стресирате относно това дали ще бъдете уволнен или не се замислете върху следните сигнали. Те показват, че вероятно и Вие ще бъдете уволнен. 1. Заплатите...
11 Февруари 2014

Фобиите на работното място

от Анелия Коджабашева
1574 2
Всички имат някаква фобия. Някои ги е страх от насекоми, змии, високо, тъмно... Някои от тези фобии пречат на професионалния живот. Например фобия от асансьор,...
11 Февруари 2014

Организираните и пробрани офиси убиват креативността

от Анелия Коджабашева
1702 20
Процеса на креативност на служителите запазва своята мистерия. Но има няколко доказани метода за увеличаване на креативността. Започнете работа в студен и тъмен...
10 Февруари 2014

6 съвета за да бъдете по-добър шеф

от Александър Ковачев
3014 0
Думата шеф е трудна и тя донякъде определя Вашия имидж. Колкото и да мислите, че този статут със себе си носи някои негативни качества има няколко начина по които да...
07 Февруари 2014

Какво е рабохолизъм? Как да я предотвратим?

от Анелия Коджабашева
1694 2
Трябва добре да различавате разликата между работохолизма и това да работите усърдно. Работохолизма може да има негативни последствия както на личния Ви живот и...
07 Февруари 2014

Мобинга се среща по-често между жени

от Анелия Коджабашева
1479 2
В предишни статии бяхме написали какво е мобинг и какви са последствията. Това е вид психически тормоз на работното място. Според направени статистики мобинга се...
07 Февруари 2014

5 начина да се справите с умората на работа

от Анелия Коджабашева
3246 0
След изморителните работни дни, всички се нуждаем от малко почивка. Имаме 5 педложения от специалисти за да се справите с умората след работа. 1. Яжте...
06 Февруари 2014

Съвети за наемане на служители

от Пламен Иванов
1373 0
Служители с повече способности със сигурност ще допринесат много на фирмата. Предимно търсените качества от работодателите са образование и професионален стаж....
06 Февруари 2014

Съвети за по-добро внимание и концентрация

от Александър Ковачев
1640 0
В последните години все по-често се среща проблема с концентрацията. Дните ни стават все по-забързани и съответно вниманието ни никак не е концентрирано. Имаме...
06 Февруари 2014

11 Съвета за ефективно управление на времето

от Biznesidei.bg
1891 2
Управлението на времето е ключов момент на ежедневието на всеки служител. От всички ни се очакват много резултати за кратко време. Ето няколко съвета за да ги...
05 Февруари 2014

Ползи от оценяването на служителите

от Пламен Иванов
2349 0
Добре направената оценка на служителите има сериозни ползи за ръководителите, служителите и за фирмата като цяло. Накратко за какво е полезно оценяването на...
05 Февруари 2014

11 съвета за по-добра мотивация

от Йоана Антонова
1870 0
Идва един ден в който вече не искате да ходите на работа, искате коренна промяна. Чувствата ни са единствения показател затова дали се намираме в правилната...
03 Февруари 2014

Внимание: Скрита агресия на работното място

от Димитър Александров
2961 0
Понякога може да станем свидетели на бавното угасване на някои служители. В началото може да са били много ентусизирани и продуктивни но с времето стават по-тихи и...
03 Февруари 2014

Защо има конфликти между служителите?

от Анелия Коджабашева
1834 4
Конфликтите по принцип се появяват в случай на несъответствие на две идеи, две цели. Никога не могат да бъдат напълно разрешени такива конфликти. Винаги трябва да...
29 Януари 2014

Това, което прави една фирма уникална са служителите!

от Стела Димитрова
1707 2
Кокуренцията между фирмите нараства със всеки изминал ден, и това фирмите да се различават от конкурентите си става все по-важно. Една фирма не може да бъде...
29 Януари 2014

Креативен служител или не?

от Стела Димитрова
1991 0
Креативните служители, или т.нар. иновативни служители са най-търсните в днешно време. А как фирмите откриват тези качества, докато наемат служители?   Кaто...
29 Януари 2014

Лъжите на работното място

от Стела Александрова
1689 0
Социалното доверие е много важно при професионалния живот. Това означава да няма лъжи и всеки да изпълнява това, което е обещал. Експерти добавят към този критерий...
22 Януари 2014

Защо са важни обученията в професионалния живот

от Анелия Коджабашева
1547 2
Едно от най-важните моменти в професионалния живот е мотивацията на служителите. А най-важния фактор, който влияе на мотивацията на служителите е тяхното обучение....
22 Януари 2014

Как да работим с различните служители?

от Biznesidei.bg
1355 0
Професионалния живот прилича на един пъзел. Колкото нараства бизнеса Ви, толкова расте и картината на пъзела. Взяка част в този пъзел има своя функция и цел. Целта...
Читателите на сайта са дали на статиите от раздел "Човешки ресурси" средна оценка 3.88 от 5.
Страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Как да успеете в телемаркетинга


can depatier/viagra be taken on the same day histroy of viagra
viagra erection errection video after taking viagra multiple erections and viagra ...

Искате да реализирате продажба или да спечелите клиент?


wikimedia wikimedia viagra was originally tested to treat what? fiat viagra super bowl commercial
buy viagra viagra over counter how does viagra work...

Изгоден бизнес на село върху малък терен


as the pomposity suchlike in galantine [url=http://onlineessaywr.com/]best custom essay service[/url] how cocos it would to canucks http://canadianpha.com/# college essay community...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.