Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 златни правила за да сте в добри отношения с шефа си!

от
7501 0 28 Февруари. 2014
Човешки ресурси

5 златни правила за да сте в добри отношения с шефа си!
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако целите да се изкачвате по стълбите на кариерата трябва добре да познавате изкуството да се "търпите" с шефа си. Искаме да Ви запознаем с 5 грешки, които често се допускат във фирмите.

 
Грешка 1.
 
Идвайте на работа преди шефа си. След като можете да изпращате имейли и от мобилния си телефон, няма голям смисъл да си топлите стопла на работното място. Шефовете повече се интересуват от резултатите и работата, която свръшвате.
 
Нека шефа Ви знае за работата, която вършите и извън работно време. Казвайте му, когато работите допълнително.
 
 
Грешка 2. 
 
Отлагате да говорите за чувствителни теми. Това е много грешно, защото някой друг служител преди Вас може да го уведоми за проблема или за потенциалния проблем и Вие ще изглеждате по-безотговорен.
 
Когато казвате лоши новини на шефа си, предлагайте и решение на проблема. 
 
Грешка 3. 

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук



 
Да говорите за хубавите черти на шефа си с другите колеги. Защо е неправилно? Ако шефът Ви не е обичан, това няма да е любима тема на колегите Ви. 
 
Когато се започне да се говори зад гърба на шефа, не се включвайте в тези разговори. И в тези случаи говорете и за хубавите страни на шефа си, доносникът на шефа няма да пропусне да му каже, че сте говорили добри неща за него.
 
Грешка 4.
 
Защитавате шефа си от другите служители. Защо е грешно? Защото в днешно време е почти невъзможно да се спре разпространението на информацията. 
 
Давайте съвети на колегите си как да разговарят с шефа.
 
Грешка 5.
 
Когато сте ядосани не казвате нищо на шефа. Това е грешно, защото това, което ще кажете никога не е проблем, проблем е начина по който го казвате.
 
Бъдете хладнокръвни. КОгато сте ядосани не избухвайте на шефа си, но му казвайте как се чувствате. Вместо да се оплаквате говорете им за нещата, които искате да промените. 
 

Tags: човешки ресурсислужителиръководителипроблеми

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

4 начина да бъдете лидер, когото служителите уважават

от Biznesidei.bg
11 Май 2021
Доброто лидерство е важна стъпка към поддържането на мотивацията на служителите....

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.