5 златни правила за да сте в добри отношения с шефа си!
8514
0
28 Февруари. 2014
Човешки ресурси
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Ако целите да се изкачвате по стълбите на кариерата трябва добре да познавате изкуството да се "търпите" с шефа си. Искаме да Ви запознаем с 5 грешки, които често се допускат във фирмите.
Грешка 1.
Идвайте на работа преди шефа си. След като можете да изпращате имейли и от мобилния си телефон, няма голям смисъл да си топлите стопла на работното място. Шефовете повече се интересуват от резултатите и работата, която свръшвате.
Нека шефа Ви знае за работата, която вършите и извън работно време. Казвайте му, когато работите допълнително.
Грешка 2.
Отлагате да говорите за чувствителни теми. Това е много грешно, защото някой друг служител преди Вас може да го уведоми за проблема или за потенциалния проблем и Вие ще изглеждате по-безотговорен.
Когато казвате лоши новини на шефа си, предлагайте и решение на проблема.
Да говорите за хубавите черти на шефа си с другите колеги. Защо е неправилно? Ако шефът Ви не е обичан, това няма да е любима тема на колегите Ви.
Когато се започне да се говори зад гърба на шефа, не се включвайте в тези разговори. И в тези случаи говорете и за хубавите страни на шефа си, доносникът на шефа няма да пропусне да му каже, че сте говорили добри неща за него.
Грешка 4.
Защитавате шефа си от другите служители. Защо е грешно? Защото в днешно време е почти невъзможно да се спре разпространението на информацията.
Давайте съвети на колегите си как да разговарят с шефа.
Грешка 5.
Когато сте ядосани не казвате нищо на шефа. Това е грешно, защото това, което ще кажете никога не е проблем, проблем е начина по който го казвате.
Бъдете хладнокръвни. КОгато сте ядосани не избухвайте на шефа си, но му казвайте как се чувствате. Вместо да се оплаквате говорете им за нещата, които искате да промените.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители
от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...
3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес
от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...
Как да ръководите трудни служители
от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...
4 начина да бъдете лидер, когото служителите уважават
от Biznesidei.bg
11 Май 2021
Доброто лидерство е важна стъпка към поддържането на мотивацията на служителите....
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари