Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от
812 0 17 Март. 2022
Наемане на служители

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак това как ще се случват процесите в бизнеса Ви зависи именно от тези, които ще ги вършат.

От какви хора, обаче, се нуждаете непременно, за да постигнете успех? От следните:
 
1. Креативният.
 
Тук не става дума за служител, който се изявява в някоя от сферите на изкуството. Става дума за човек, който има таланта да измисля решения на проблемите, с които се сблъсква фирмата Ви. Този тип кадри могат да Ви съдействат за развиването на иновативни стоки и услуги, различни методи за предлагане и рекламиране, дори и на нови начини, по които да се ползва вече наличната Ви номенклатура.
 
2. Аналитикът.
 
Бизнес дейността генерира много информация. Важно е да имате служител, който е способен да обработва тази информация и да извлича ценни изводи, които да се ползват за развитието на фирмата. Данните и техните анализи способстват да се разпознават успешно работещите процеси и тези, които имат нужда от корекция и подобрение.
 
3. Продавачът.
 

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук


За да съществува бизнесът Ви, му трябват приходи. За да има приходи, трябват продажби. Очевидно е необходимо да си осигурите служители, които умеят да реализират тези продажби. Разбира се, тук не става дума за свръхнапористи хора, които не се отказват, преди да "пробутат" дадена стока. Става дума за кадри, които умеят да убеждават в качествата на продуктите Ви и да изграждат трайни и продуктивни отношения с клиентите.
 
А ако искате да назначите правилно и законосъобразно тези служители, ще намерите помощ тук >>>
 
източник: entrepreneur.com

___________________________________________

изображение от: Sora Shimazaki from Pexels
 

Tags: служителибизнес успехназначаване на персонал

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

7 съвета за собственици на малък бизнес при назначаване на персонал

от Biznesidei.bg
05 Ноември 2019
Колкото по-малък е бизнесът, толкова по-малки са нуждите му от персонал. Това обаче...

Недоволните служители пречат на назначаването на нови кадри

от Biznesidei.bg
24 Септември 2019
Когато търсите нови кадри, искате да покажете фирмата си в най-добрата ѝ светлина,...

5 стъпки за успешно въвеждане в работа на нови служители

от Biznesidei.bg
22 Юни 2018
Когато назначавате нов кадър, искате в най-добрия случай той да се адаптира бързо...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.