Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 неща, които служителите искат, но не Ви казват

от
35737 0 23 Януари. 2018
Мотивация

3 неща, които служителите искат, но не Ви казват
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Заплатата е важна, но съвсем не е единственото, от което зависи мотивацията на служителите Ви.

Какво обаче искат кадрите Ви, освен добро заплащане? Има 3 важни неща, които много работодатели пренебрегват, с което пречат на мотивацията и високата продуктивност на персонала.
 
А именно:
 
1. Уважение.
 
Служителите не са роби, нали така? Да се отнасяте с тях като с хора, които имат задължение към Вас само защото сте им дали работа, е непродуктивно. В крайна сметка, както и всеки служител, и Вие като работодател не сте единственият на пазара на труда. Уважението - дори и да не Ви струва нищо - е средство да изградите позитивни отношения с хората си. А колкото по-позитивни са отношенията Ви, толкова комуникацията Ви ще е по-добра, съвместната Ви работа ще е по-ефективна, а и ще си имате по-голямо доверие. Неуважението от друга страна ще Ви загуби не само служителите, които мислите, че лесно ще заместите, но и най-добрите сред кадрите Ви.
 
2. Свобода.
 
Нормално е да микроменажирате новите кадри. Но ако един служител вече е добил значителен опит и се справя добре с работата си, да следите всяка негова крачка само ще му пречи да работи. Да не говорим, че подобно отношение демонстрира липса на доверие. Ако действително не се доверявате на конкретния кадър, защо сте го наели? Осигурете на служителите си автономия, в рамките на възможното, разбира се, и те ще се справят много по-добре и по-бързо със задачите си, отколкото ако непрекъснато ги следите.
 

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство

Повече детайли тук


3. Възможност.
 
Хората искат да се развиват, а не да стоят на едно място. Дори и Вие като предприемач предпочитате фирмата Ви да печели повече, нали? Тогава не следва да се изненадвате, че кадрите Ви искат да имат възможността да вървят нагоре в развитието си. Дали ще добиват нови умения, получават повишения на длъжността и заплатата, те трябва да усещат, че не се намират в застой. 
 
източник: allbusiness.com

Tags: мотивацияпродуктивностслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за запазване на най-добрите служители

от Biznesidei.bg
12 Януари 2021
Качествен персонал не се намира лесно. А ако бъде изгубен, трудно се замества. За...

3 начина да повишите продуктивността на фирмата си

от Biznesidei.bg
08 Октомври 2019
Бизнесът Ви може да постигне високи резултати, дори и когато не сте в състояние да...

4 съвета за измерване ангажираността на служителите

от Biznesidei.bg
01 Ноември 2017
Представете си двама служители. Единият е ангажиран, другият не е. И двамата се...

3 стъпки за мотивиране на служители, чието възнаграждение е базирано на представянето

от Biznesidei.bg
19 Октомври 2017
Първото и най-важно нещо, което трябва да се каже тук, е че ако искате мотивирани...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.