Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да си върнете ентусиазма на работа

от
7532 0 19 Март. 2014
Мотивация

Как да си върнете ентусиазма на работа
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Случвало ли Ви се е да почувствате, че работата Ви се състои от безкрайно повтрарящи се задачи? Това може да е по-скоро свързано с начина Ви на мислене, отколкото със самата Ви длъжност.

Счита се, че малките нови фирми успяват по-добре да мотивират служителите си чрез идеята, че от тях зависи самото съществуване на фирмата и колкото по-активни са, толкова по-добре ще се развива начинанието и толкова по-големи възможности ще имат за израстване.

При големите и установени стабилно на пазара организации пък работата е по-скоро ориентирана структурно, отколкото към отговорностите. Важното тук са Вашите собствени задачи – иначе казано основните точки от длъжностната Ви характеристика – докато ги изпълнявате подобаващо, най-вероятно ще получите повишение или някакъв друг вид полза. Въпреки че това може да се окаже достатъчно за някои да вършат работата си, то не може да бъде мотивиращ фактор за дълго време.

При реализиралите се на пазара фирми много длъжности са свързани просто със списък от дейности. Един рецепционист трябва да отваря вратата, да приема съобщения и да препраща телефонни обаждания. В една стартираща фирма обаче човекът, заемащ тази работа, може да получи и задачата да отговаря за първото впечатление, което фирмата ще направи. Това вече не е просто отваряне на вратата, то е самият начин на посрещане на потенциалните клиенти, служителите и партньорите. Това е брандинг, маркетинг и връзки с обществеността.

Тази идея може да се развие и отвъд стартиращите фирми. Можете да спечелите много, ако изведете длъжността си от рамките на обикновените задачи и започнете да мислите за ползите, които може да донесе тя на фирмената мисия като цяло, не просто по отношение на всяка задача по отделно. Така ще усещате, че имате принос към постигане на целта на организацията, и ще усещате, че не работите просто за заплатата.

Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство
Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство

Повече детайли тук

Данъчните закони в практиката – решения на казуси
Данъчните закони в практиката – решения на казуси

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук



Тази проста промяна в перспективата може да Ви накара да усетите отново удовлетворение от добре свършената работа, което да Ви зареди с нов ентусиазъм

Tags: бизнесчовешки ресурсимотивацияентусиазъмработа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 начина да останете мотивирани, докато градите бизнес

от Biznesidei.bg
07 Август 2018
Няма как да създадете успешен бизнес за една нощ. Възможно е дори да не успеете да...

5 начина да се спасите от лошите дни на работа

от Biznesidei.bg
30 Ноември 2017
Всички имаме лоши дни, но това не означава, че няма какво да направим, за да са те...

Тест: Добър пример ли сте за служителите си по отношение на мотивацията?

от Biznesidei.bg
21 Юли 2017
Няма как един ръководител да вдъхнови служителите си да бъдат мотивирани, ако...

W.L. Gore & Associates Моделът, довел до удоволствие от работата

от Biznesidei.bg
21 Юни 2017
„W.L. Gore & Associates” е международна компания. Основана през 1958 година, фирмата има...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.