Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

10 причини за да не сте поканени на интервю

от
3991 0 26 Февруари. 2014
Наемане на служители

10 причини за да не сте поканени на интервю
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Поради улеснението, което предлагат сайтовете за обяви за работа, вече всички кандидатстват почти за всяка обява, която видят. Но след като не получите отговор от фирмите започвате да се отчайвате. Но ако погледнем на нещатата от страната на работодателя, можем да Ви дадем 10 причини, поради които не сте повикани на интервю.

 
1. Кандидатствате за всяка обява. Ако подавате документи в същата фирма за маркетинг, счетоводство, доставки едва ли ще направите много добро впечатление. 
 
2. Филтриращи модули. Фирмите, след като получат определен брой документи правят филитриране, например избират хора с висше образование и добро владеене на чужд език, филтриране по възраст, по професионален опит и т.н. 
 
3. Други канали за кандидатстване. Фирмите рядко се заодоволяват с един канал за подбор на персонал. Те изпозлват и други канали. За някои позиции дори и да има обява, се наема служител, който е препоръчан. 
 
4. Прекалено много кандидати. Ако за една обява са кандидатствали 1000 може изобщо да не Ви бъде прегледана кандидатурата. 
 
5. Мотивационно писмо. При кандидатстване е много важно какво сте записали в мотивационното писмо. Не пращайте същото мотивационно писмо на различни обяви а пишете ново за всяка. 
 
6. Неактуализирани Cv-та. Практика е да се добави Cv в сайта за обяви и то никога не се актуализира. Примерно кандидатствате за работа с обява, на която пише, че работите, а всъщност не работите. някои сайтове позволяват филтриране на CV-та, които не са актуализирани скоро, така, че често актуализирайте своeто CV.
 
7. Автобиография според позицията. За всяка позиция, за която кандидатствате трябва да изготвяте нова автобиография, като акцентирате страните, които са важни за тази позиция. 
 

Съветник Данъци и такси на моята фирма - бр. 44, януари 2021
Съветник Данъци и такси на моята фирма - бр. 44, януари 2021

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук


8. Шаблони за CV. В кариерните сайтове шаблоните за автобиография са стандартни и могат да не привлекат вниманието на работодателите. Препоръчваме Ви да изготвите красиви Cv-та в pdf формат. 
 
9. Недостатъчно данни в автобиографията. Попълването на Cv може да отнеме повече време отколкото предполагате и пропускате някои важни моменти. Внимавайте, докато попълвате своя стаж да дадете необходимата информация относно позицията, която сте заемали. 
 
10. Снимка. Снимката Ви не трябва да е направена с уебкамера или телефон. Трябва да бъде снимка в за документи. Не бъркайте снимката си във Фейсбук с тази в автобиографията. 

Tags: наемане на служителиавтобиографиячовешки ресурси

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Най-глупавите грешки на умните хора при наемане на служители

от Анелия Коджабашева
25 Март 2014
Грешки стават, особено ако няма добра подготовка. Този универсален факт не...

4 типа въпроси, които да зададете на интервюто за работа

от Biznesidei.bg
06 Октомври 2020
Процесът по наемане на нови служители е трудоемък и нерядко дълъг. От него...

Работодателските прогнози за назначаване - със слаб отпимизъм

от Biznesidei.bg
08 Септември 2020
Πpoгнoзитe нa paбoтoдaтeлитe зa нaзначаване на нови кадри бележат подобрение ĸpaя нa 2020 г....

4 начина да погледнете отвъд CV-то

от Biznesidei.bg
10 Юли 2020
Автобиографията е доста сух документ, в който ще намерите най-вече онова, което...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.