Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да проверите дали сте определили подходяща цена за продукта си

от
4071 0 15 Декември. 2016
Успешни стратегии

Как да проверите дали сте определили подходяща цена за продукта си
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Създадете ли своя продукт, идва ред на ценообразуването. А често то се оказва особено трудно, защото зависи от множество фактори.

Ако цената, която сте определили, е подходяща, ще продадете продукта си много по-лесно. Ако не е, може да банкрутирате преди продукта Ви да започне да носи печалби. По тази причина не можете да изберете цената му, както избирате числата от тотото.
 
За да откриете правилната цена, задайте си следните няколко въпроса:
 
1. Какъв е общият бюджет, с който работите?
 
След като знаете какви са месечните Ви разходи, ще сте наясно колко трябва да изкарате, за да издържате бизнеса си. Това ще Ви помогне да се ориентирате каква цена да поставите, имайки предвид какви количества планирате да произведете.
 
Също така тук ще можете да разиграете различни сценарии: с повече продажби и по-ниски цени, както и с по-малко продажби и по-високи цени. Който и сценарий да изберете, ще сте наясно какво количество трябва да продадете, за да покриете разходите си. Имайте предвид, че чувствителни печалби могат да се получат и от количества, и от по-висока цена, но трябва да имате предвид продукта и качеството му, когато решавате Вие конкретно как ще подходите.

 

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук


2. Какви са бизнес целите Ви?
 
Ако искате бързо да завземете пазарен дял, по-ниските цени може да проработят. Ако печалбата за продажба е по-важна, и по-малко продажби ще Ви свършат работа. Бъдете много внимателни, когато стартирате с много занижени цени. Ако създадете впечатление у клиентите, че това е Вашето сравнително предимство, те ще го изискват от Вас при всички Ваши оферти. 
 
3. Какво искат клиентите?
 
Може да си мислите, че сте наясно с това, а реакциите им все пак да Ви изненадат. Дори да смятате, че клиентите искат ниски цени, може да се окаже, че с намаленията ще загубите. Причината е проста - ако предлагате продукт, чието качество е особено важно, ниската цена ще покаже на клиентите, че Вашият продукт не е на нужната висота. Което ще ги отблъсне от него. Затова е много важно да прецените какво от продукта е ключово за потребителите, преди да решите дали по-висока или по-ниска цена е подходяща.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: ценообразуванемаркетинг и рекламапродукти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 причини да започнете с продаване на продуктите си на местно ниво

от Biznesidei.bg
27 Юли 2016
Местният магазин за търговия на дребно е най-доброто място, където да започнете...

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.