Как да опознаете клиентите си?
4401
0
20 Април. 2017
Успешни стратегии
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
За да предложите на един клиент продукт, който той действително да пожелае, трябва предварително да знаете какво иска клиентът. А за да знаете какво иска той, трябва да го опознаете добре.
Опознавайки го, ще откриете как мисли, какви специфични нужди и желания има, какво е най-важното за него, когато купува продукт от типа на този, който предлагате.
Как да го постигнете обаче?
1. Определете с кого конкретно работите.
С какво се занимава Вашият клиент? По каква причина ще купи продукта Ви? Ако например предлагате маркетингови обучения, трябва да се целите върху маркетинговите екипи. Но едно е ако разговаряте с ръководителя на екипа, друго е, ако разговаряте с негов член. На ръководителя трябва да говорите в по-широка перспектива - на ниво отдел и фирма. На служителя - в по-тясна - на ниво собствено представяне и значително подобряване на личните постижения.
2. Определете как работи конкретният клиент.
Хората са различни, затова и в качеството си на потребители имат нужда от различни неща. Ако се върнем на примера с маркетинговите обучения - едни клиенти биха искали да работят в тесни групи само от членове на фирмата, в която са назначени, други обичат да се запознават с нови хора и биха искали да присъстват на отворено обучение. Трети може да нямат възможност да пътуват и да предпочитат онлайн семинарите. За Вас е важно да знаете как работят клиентите, за да им предложите продукт в унисон с техния уникален стил.
3. Открийте какво иска да направи клиента.
Едни от клиентите Ви ще искат да решат проблем, други да постигнат някаква цел. Едни ще искат да посетят маркетинговите курсове, защото собственият им маркетинг не дава резултати, други ще искат да подобрят уменията си и да реализират повече продажби, да се качат на следващото ниво. Знаейки това ще можете да предприемете различни подходи в представянето на продукта и ще сте наясно върху кои предимства да се съсредоточите.
И трите момента можете да определите както за идеалния си клиент, така и за всеки реален. Важното е да задавате правилните въпроси, да слушате внимателно отговорите им и да персонализирате офертата си във възможно най-голяма степен.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти
от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...
6 начина да привлечете нови клиенти
от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...
3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти
от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари