Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 извинения, които си давате при погрешно назначаване

от
4047 0 30 Ноември. 2016
Наемане на служители

4 извинения, които си давате при погрешно назначаване
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Дори на най-добрите мениджъри по човешки ресурси може да се случи да се подведат и да назначат неподходящ кадър.

Когато това Ви се случи, най-важното е да не си "заравяте главата в пясъка", а да вземете мерки да подобрите статуквото - независимо дали чрез допълнително обучение, по-тесен контрол или търсене на нов кадър. Най-трудно ще вземете тези мерки, ако сте заети да извинявате грешката си.
 
Затова внимавайте да не се изкушите от следните извинения:
 
"Назначението е само временно."
 
Колкото и кратко време да работи даден служител при Вас, той ще даде отражение на организацията. Некомпетентните кадри могат да ѝ струват много - от финансови до загуби на клиенти и партньори. Да отлагате новия процес по наемане или процеса по качествено обучение на новоназначения, е сигурен начин да навредите на фирмата.
 
"Кандидатът ще се нагоди към работата."
 
Понякога, когато наемете служител, който не е съвсем подходящ за дадена работа, смятате, че той ще се развие до такава степен, че да стане подходящ. Лошото е, че този служител ще работи за Вас и във времето, преди да стигне до подходящото развитие. Рискувате той да допусне скъпо струващи грешки до момента, в който се развие до нужното равнище. Още повече, че никой не може да Ви гарантира, че този служител действително ще стигне до изискваното ниво.


Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук

Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство
Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук


 
"По-добре този служител, отколкото никой."
 
Изкушаващо е да назначите някого, просто за да има кой да върши конкретната работа, защото не желаете да минете през процеса по назначаване отново, а и не искате да оставяте позицията празна. Факт е обаче, че неподходящия човек няма да свърши работата добре, а това може да доведе повече вреди, отколкото ползи.
 
"Все някога ще се впише в организацията."
 
Когато назначавате някого, той вече е до определена степен завършен човек и идва със своите собствени ценности, мнения и нагласи. Не мислете, че с времето един мързелив човек ще стане трудолюбив. Нито че един служител, който обича да работи сам, ще стане най-добрия отборен играч. А дали служителят, който мрази промените, ще се промени, за да се съобрази с фирмените правила? По-добре е да намерите някой, който е в унисон с корпоративната Ви култура, отколкото да чакате да се случи нещо, което най-вероятно няма да стане.
 
Служителите са хората, които водят фирмата към успех, затова и не можете да неглижирате наемането им. Ако допуснете грешка, по-добре си я признайте и работете към поправянето ѝ, вместо да се опитвате да я туширате.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: наемане на служителиуправление на персоналаслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...

Недоволните служители пречат на назначаването на нови кадри

от Biznesidei.bg
24 Септември 2019
Когато търсите нови кадри, искате да покажете фирмата си в най-добрата ѝ светлина,...

5 стъпки за успешно въвеждане в работа на нови служители

от Biznesidei.bg
22 Юни 2018
Когато назначавате нов кадър, искате в най-добрия случай той да се адаптира бързо...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.