Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 маркетингови стратегии, с които можете да привлечете страхотни служители

от
11135 0 20 Март. 2018
Наемане на служители

3 маркетингови стратегии, с които можете да привлечете страхотни служители
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да привлечете най-добрите кадри, трябва да им представите фирмата си и предлаганите длъжности в най-добрата им светлина. По същия начин стоят нещата с фирмата и продуктите и услугите Ви пред клиентите. Ето защо не е изненада, че подбора на персонал и маркетинга толкова си приличат.

Именно тези прилики могат да Ви съдействат много - особено ако имате повече маркетингов опит, отколкото такъв в управлението на човешките ресурси. Така че искате ли да привлечете страхотни служители, приложете следните 3 маркетингови стратегии:
 
1. Опознайте аудиторията.
 
В маркетинга е важно да знаете на кого предлагате, за да му отправите предложение, съобразено с него. В подбора на персонал е общо взето същото, но с едно условие: трябва не само да познавате аудиторията, но и да сте наясно с каква част от нея искате да осъществите комуникация. Тук можете да разчитате на хората, които вече работят за Вас. Вгледайте се в най-качествените си кадри, вижте какво искат от работата, какви предизвикателства са склонни да приемат. Можете дори да поговорите с тях, за да определите по-ясно кои са онези специфики на една фирма и една длъжност, които привличат кадрите. Необходимо е, естествено, и да ясно да определите какви качества търсите за всяка конкретна длъжност. С всичко това ще стесните търсенето си значително, но ще ограничите риска да привлечете неподходящи кандидати.
 
2. Възползвайте се от технологиите.
 
Те не само Ви позволяват да достигнете аудиторията по-лесно, но Ви предоставят и данни, с които да я анализирате. Най-простата реклама във Фейсбук например, ще Ви даде информация доколко това, което предлагате представлява интерес за даден конкретен сегмент от аудиторията Ви. Другият вариант е да подготвите онлайн анкета и да я пуснете сред своите служители, с което да се запознаете с техните гледища напълно анонимно (и поради което без притеснения за самите служители). Колкото по-добре разберете и хората, които вече се трудят за Вас, и хората, които потенциално биха се включили в екипа Ви, толкова по-лесно ще отправите привлекателно предложение.
 
3. Персонализирайте преживяването на кандидатите.
 

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук


Какво означава това? Да направите всичко възможно да удовлетворите конкретните нужди на всеки служител. Тук не става дума за заплащане и служебни задължения. Става дума по-скоро за методите на ръководене (едни кадри имат нужда от тясна връзка с мениджъра, други - от повече автономия), за изпълнението на работата (едни служители предпочитат работа в екип, други се справят по-добре сами), дори за това къде ще поставите бюрото им (дали в стая с много служители или в стая с малко например). Тези условия не са твърде сложни за изпълнение, но съдействат за по-висока ефективност и по-голяма мотивация на служителите. А ако служителите знаят, че сте загрижени за това да се чувстват добре на работа, ще имат по-голям стимул да работят за Вас.

Още за назначаването на служители четете тук >>>
 
източник: allbusiness.com

Tags: подбор на персоналмаркетингови стратегиислужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...

Недоволните служители пречат на назначаването на нови кадри

от Biznesidei.bg
24 Септември 2019
Когато търсите нови кадри, искате да покажете фирмата си в най-добрата ѝ светлина,...

5 меки умения, за които да се оглеждате при подбор на персонал

от Biznesidei.bg
05 Юли 2019
На всички е ясно, че за да назначат нов служител, той на първо място трябва да има...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.