Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 меки умения, за които да се оглеждате при подбор на персонал

от
232 0 05 Юли. 2019
Наемане на служители

5 меки умения, за които да се оглеждате при подбор на персонал
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

На всички е ясно, че за да назначат нов служител, той на първо място трябва да има компетенциите за свободната длъжност.

Те обаче не са достатъчни, за да бъде даден кандидат подходящ за конкретната работа. Освен т. нар. "твърди" умения, свързани с конкретните задачи, трябва да търсите човек, който притежава подходящите "меки" умения.
 
А именно:
 
1. Отговорно отношение към работата.
 
Не е достатъчно кандидатът да е компетентен, трябва Ви човек, който си спазва обещанията. Който, когато Ви каже, че утре ще е свършил дадена работа, да я свърши или да има много основателно обяснение защо нее успял.
 
2. Позитивно отношение.
 
Няма лесна работа, всяка длъжност е обрвъзана с промени и затруднения. Затова е много важно да назначавате хора, които са позитивни. Не само, че с тях се работи по-приятни, но и те са способни по-леко да понасят трудните моменти. А колкото по-малко оплакващи се хора има в екипа Ви, толкова по-лесно ще е да поддържате духа му висок.
 

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук

Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи
Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи

Повече детайли тук


3. Умения за решаване на проблеми.
 
Силно обвързано с горното умение. Проблеми има навсякъде, работата не е изключение. Затова Ви трябват такива хора, които са по-настроени да търсят решения на проблемите, отколкото да се оплакват от тях.
 
4. Комуникативност.
 
Доброто общуване е ключово за доброто изпълнение на задачите. То помага не само да се обясни къде и каква помощ е необходима, но и затрудненията в екипа да се обсъждат откровено. 
 
5. Желание за учене на нови неща.
 
Нали знаете - "човек се учи, докато е жив". Това е вярно и за света на бизнеса - непрекъснато изникват нови начини да се изпълняват дадени задачи, въвеждат се нови производствени, рекламни, управленски методи. Ако искате фирмата Ви да е в крак с новостите, Ви трябват служители, които са любопитни и отворени към промяната.
 
източник: allbusiness.com

Tags: служителина работаподбор на персонал

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 стъпки за успешно въвеждане в работа на нови служители

от Biznesidei.bg
22 Юни 2018
Когато назначавате нов кадър, искате в най-добрия случай той да се адаптира бързо...

3 маркетингови стратегии, с които можете да привлечете страхотни служители

от Biznesidei.bg
20 Март 2018
За да привлечете най-добрите кадри, трябва да им представите фирмата си и...

Как да привлечете талантливи служители

от Biznesidei.bg
30 Ноември 2017
Служителите не са разход, а актив за фирмата. Особено ако са талантливи,...

Търсите нови служители? Напишете силна обява!

от Biznesidei.bg
21 Септември 2017
Добре подготвената обява за работа ще Ви донесе по-добре подготвени кандидати,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Най-важното нещо, което да имате преди да стартирате бизнес


flirten wie wirke ich was kann ich sagen single...

5 стъпки Ви показват как да се преборите със съмненията и да изградите успешен бизнес


Kudos. Wonderful information! viagra demo video
viagra without a doctor prescription price viagra medication for erection...

9 трика за по-добро управление на времето


cialis mfg
buy cialis http://cort.as/-RBcH evolution peptides cialis [url=http://v.ht/yuRv]generic cialis[/url] when will a generic cialis be available...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.