Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да изгоните най-добрите си служители

от
6201 0 10 Октомври. 2017
Мениджмънт

Как да изгоните най-добрите си служители
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Да откриете страхотни служители е трудно, да ги задържите - не по-малко. Защото страхотни служители искат всички, а и възможностите пред тях са големи.

Ако не искате да се разделите бързо-бързо с най-продуктивните си кадри, е важно да изградите позитивна и мотивираща работна атмосфера. А тя изключва следните грешки:
 
1. Толериране на ниското качество.
 
Ако не правите разлика между кадрите, които се справят страхотно, и тези с ниско качество, ще загубите първите. Видят ли, че не оценявате приноса им и го приравнявате на този на нископродуктивните, качествените служители ще се демотивират. Дори и да не покажат значителен спад в работата си, продължите ли с погрешната си практика, те ще потърсят място, където да ги оценят подобаващо.
 
2. Липса на възможности за развитие.
 
Добрият Ви кадър не иска непрекъснато да върши една и съща работа, дори и Вие да искате това. Ако не можете да му предложите кариерно развитие, което да го предизвиква и ангажира, той ще напусне, за да го потърси другаде. Просто защото в един момент работата при Вас ще му стане скучна и той ще се усеща като хванат в капан.
 
3. Скучна и непредизвикателна работна атмосфера.
 

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

ДДС наръчник 2021
ДДС наръчник 2021

Повече детайли тук

Данъчните закони в практиката – решения на казуси
Данъчните закони в практиката – решения на казуси

Повече детайли тук


Представете си, че трябва да вършите едно и също всеки ден без нищо да се променя. Сред демотивирани, неангажирани и нещастни хора. Никакви предизвикателства, никакви промени, нищо, което да Ви кара да се чувствате ентусиазирани за работа. Бихте ли останали на такова място? Ако предлагате подобни работни условия, с времето най-добрите Ви служители ще се почувстват толкова демотивирани, че ще го усетите по спадналото качество на работата им. А с нея ще дойде и неудовлетворението им и желанието им да напуснат работа.
 
4. Прекалено много ограничения.
 
Колкото повече процедури, правила, норми и порядки трябва да се спазват във фирмата Ви, толкова по-лесно е да демотивирате хората си. Просто защото това ги лишава от свобода на действие и ги кара да се чувстват като затворници. Помислете внимателно: колко ефективни ще бъдат хората Ви, ако непрестанно трябва да съблюдават едно множество правила. Колко време ще загубят в следене да не са в нарушение, вместо да се занимават със задачите си? Качествените кадри нямат нужда нито от подобни ограничения, нито от това някой да им наднича зад рамото. Прекалите ли в това отношение, ще си потърсят място, където да им имат доверие.

Имайки предвид това, вижте тук и какви типове мениджъри могат да изгонят служителите Ви.
 
източник: allbusiness.com

Tags: управление на персоналадемотивациянапускане на работа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

Освобождавате служител за първи път? Вижте тези съвети

от Biznesidei.bg
01 Юни 2021
Никога не е лесно да кажете на свой кадър, че се налага да го уволните. Дори, и...

3 съвета за по-добра организация на екипа

от Biznesidei.bg
16 Март 2021
За да е по-продуктивен един екип, трябва да е възможно най-добре организиран....

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.