Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 техники за запазване на служители

от
187 0 15 Декември. 2020
Мениджмънт

3 техники за запазване на служители
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да ги задържите. В противен случай скоро ще трябва да потърсите нови, а всички знаем, че това съвсем не е лесно.

Какво да направите, обаче, за да запазите качествените си кадри. Следните 3 неща:
 
1. Не си позволявайте компромиси с избора.
 
Защото няма как да имате добри служители, ако не назначавате именно такива. Но имайте предвид един друг момент тук. Трябва вече да сте наели добри служители, за да задържите новонаетите добри служители. Защото ако наличният Ви персонал работи с лошо качество, колкото и добро да е новото попълнение, скоро ще се демотивира. Затова не можете да си позволите компромиси. Избрали ли сте да назначавате хора, които си вършат задачите съвестно, отделете време да намерите именно такива, когато попълвате персонала си.
 
2. Погрижете се за подходящото встъпително обучение.
 
Колкото и да е страхотен един нов служител, той няма да се справи добре с работа, която му е непозната. Затова трябва да планирате внимателно как ще го въведете в длъжността му и как ще го обучите така, че той да я изпълнява съобразно изискванията Ви. Освен това ще направите добро впечатление, което ще бъде оценено.
 
3. Опрете се на 3 ключови ценности.
 

Настолен данъчно-осигурителен календар 2021
Настолен данъчно-осигурителен календар 2021

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук


Става дума за прозрачност, отговорност и честност. Прозрачността изисква от Вас да комуникирате ясно и коректно със служителите си без да криете нищо. Това ще покаже, от една страна, че им имате доверие, а от друга - че на Вас може да се има доверие. Същевременно всеки трябва да поема отговорност за действията си във фирмата. Т.е. ако служител се справи блестящо с проект, да бъде награден за усилията си. И обратното - ако се е провалил, да се види защо се е провалил и да се вземат съответните мерки. Честността пък изисква да казвате нещата "с истинските им имена", а не да се опитвате да смекчавате фактите. Има ли проблем, важно е този проблем да се обрисува правдиво, за да се разбере правилно и реши по най-добрия възможен начин.
 
източник: entrepreneur.com

____________________________________

изображение от: Andrea Piacquadio from Pexels
 

Tags: нови служителиперсоналназначаване на персонал

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как правилно да уволнявате и съкращавате персонал - готови решения

от Biznesidei.bg
06 Декември 2019
Само микрофирмите, в които работи единствено предприемачът, не се сблъскват с...

3 съвета за по-добра организация на екипа

от Biznesidei.bg
16 Март 2021
За да е по-продуктивен един екип, трябва да е възможно най-добре организиран....

3 начина, по които работата от вкъщи Ви прави по-активни

от Biznesidei.bg
01 Септември 2020
Работата от вкъщи е възможност не само в настоящите условия около COVID-1. Има добри...

3 елемента на делегирането, които менижърите следва да познават

от Biznesidei.bg
28 Август 2020
С разрастването на бизнеса на предприемачи и управленци се налага да възлагат...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.