Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 съвета за по-добра организация на екипа

от
1576 0 16 Март. 2021
Мениджмънт

3 съвета за по-добра организация на екипа
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да е по-продуктивен един екип, трябва да е възможно най-добре организиран.

Разбира се, това съвсем не е лесна задача, особено в настоящите условия на работа от разстояние. Но има няколко прости неща, които можете да направите, за да осигурите по-гладко протичане на работата:
 
1. Използвайте обща система за съхранение на данни и файлове.
 
Това ще помогне да се намалят ситуациите, в които служителите си препредават информация и препращат файлове. Същевременно ще намали и прекъсванията в работния процес. Колкото по-лесно и бързо всеки от екипа намира каквото му трябва, толкова по-малко забавяния от изчакване на колеги ще има.
 
2. Подобрете начина, по който се именуват файловете.
 
Колкото по-стандартизирани са имената на файловете, толкова по-лесно ще ги открива всеки. По този начин общата система за съхраняването им ще работи безпроблемно и всички ще откриват необходимото им без затруднения. А така и без да губят излишно време.
 
3. Усвоете определени шаблони на комуникация.
 

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук


Определете кои типове комуникация се повтарят във фирмата и определете шаблони за тази комуникация. Да речем, че работите в печатница. Служителят, който приема файловете за печат, ги предава на своя колега в отдела за предпечатна подготовка. Тази комуникация се повтаря редовно. Следователно имейлът, с който се пращат файловете за обработване към втория служите, трябва да е стандартен и да съдържа всичката необходима информация. С това ще се съкрати значително нуждата от допълнителна комуникация за уточнения. А така вместо да се задават още въпроси, ще може директно да се пристъпва към работа.
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: продуктивностекипработен процес

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Малък екип? Няма проблем! Ето как да работите по-ефективно

от Biznesidei.bg
07 Май 2019
Малкият екип не е повод за притеснения, особено ако сте избрали подходящите хора....

6 начина, по които видът на офиса влияе на продуктивността (без дори да го съзнавате)

от Biznesidei.bg
23 Ноември 2018
Да предвидите поведението на хората е трудна задача. Затова е сложно да създадете...

5 съвета за сформиране на автономни екипи във фирмата си

от Biznesidei.bg
27 Юни 2017
Самостоятелните екипи работят по временни вътрешни проекти в дадена сфера извън...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.