Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 съвета за по-добра организация на екипа

от
231 0 16 Март. 2021
Мениджмънт

3 съвета за по-добра организация на екипа
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да е по-продуктивен един екип, трябва да е възможно най-добре организиран.

Разбира се, това съвсем не е лесна задача, особено в настоящите условия на работа от разстояние. Но има няколко прости неща, които можете да направите, за да осигурите по-гладко протичане на работата:
 
1. Използвайте обща система за съхранение на данни и файлове.
 
Това ще помогне да се намалят ситуациите, в които служителите си препредават информация и препращат файлове. Същевременно ще намали и прекъсванията в работния процес. Колкото по-лесно и бързо всеки от екипа намира каквото му трябва, толкова по-малко забавяния от изчакване на колеги ще има.
 
2. Подобрете начина, по който се именуват файловете.
 
Колкото по-стандартизирани са имената на файловете, толкова по-лесно ще ги открива всеки. По този начин общата система за съхраняването им ще работи безпроблемно и всички ще откриват необходимото им без затруднения. А така и без да губят излишно време.
 
3. Усвоете определени шаблони на комуникация.
 

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук


Определете кои типове комуникация се повтарят във фирмата и определете шаблони за тази комуникация. Да речем, че работите в печатница. Служителят, който приема файловете за печат, ги предава на своя колега в отдела за предпечатна подготовка. Тази комуникация се повтаря редовно. Следователно имейлът, с който се пращат файловете за обработване към втория служите, трябва да е стандартен и да съдържа всичката необходима информация. С това ще се съкрати значително нуждата от допълнителна комуникация за уточнения. А така вместо да се задават още въпроси, ще може директно да се пристъпва към работа.
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: продуктивностекипработен процес

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Малък екип? Няма проблем! Ето как да работите по-ефективно

от Biznesidei.bg
07 Май 2019
Малкият екип не е повод за притеснения, особено ако сте избрали подходящите хора....

6 начина, по които видът на офиса влияе на продуктивността (без дори да го съзнавате)

от Biznesidei.bg
23 Ноември 2018
Да предвидите поведението на хората е трудна задача. Затова е сложно да създадете...

5 съвета за сформиране на автономни екипи във фирмата си

от Biznesidei.bg
27 Юни 2017
Самостоятелните екипи работят по временни вътрешни проекти в дадена сфера извън...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.