Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 начина, по които видът на офиса влияе на продуктивността (без дори да го съзнавате)

от
4717 0 23 Ноември. 2018
Мениджмънт

6 начина, по които видът на офиса влияе на продуктивността (без дори да го съзнавате)
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Да предвидите поведението на хората е трудна задача. Затова е сложно да създадете работна среда, която да съдейства на всичките Ви служители да демонстрират висока продуктивност.

Има обаче няколко фактора, за които може би не подозирате, но които оказват влияние върху резултатите от работата на кадрите Ви. А именно:
 
1. Осветлението.

Доброто осветление повлиява позитивно на доброто настроение и намалява тревожността. Освен това може да помогне за намаляване на лошото въздействие на компютърните екрани. Имайте предвид - колкото по-естествена е светлината, толкова по-добре. Но когато не можете да осигурите естествена, осигурете добра изкуствена светлина.
 
2. Непрекъснат страничен шум.
 
Той може значително да намали концентрацията на кадрите, дори да ги изнерви. Може би Ви звучи смешно, но си представете, че Вие трябва да работите цял ден в подобни условия. Постарайте се да намалите до минимум страничния шум, ако и да не можете да го отстраните напълно.
 
3. Музика.
 

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук


За разлика от страничния шум, музиката има силата да подобрява продуктивността. Важно е да имате предвид обаче, че това се отнася само до музиката, която конкретният служител предпочита. Затова можете да позволите на служителите си да използват слушалки за целта.
 
4. Качество на въздуха.
 
Всички знаем колко важно е да се диша чист въздух. Мозъкът ни се нуждае от него, затова не е изненада, че въздухът оказва влияние на продуктивността. По тази причина е важно помещенията, където се трудят кадрите Ви, да са добре проветрени.
 
5. Температура.
 
Докато служителите са изправени пред нетърпима горещина или прекален студ, те ще бъдат по-концентрирани върху температурата, отколкото върху работата си. И това е напълно естествено и неволно. Осигурете нормална температура в работните помещения, за да могат служителите Ви да се фокусират върху задълженията си спокойно.
 
6. Цветове.
 
Вероятно знаете, че различните цветове предизвикват различни емоции. Синьото например действа успокояващо и помага за отпускането и освобождаването от стреса. Зеленото отмоява очите и помага на поддържането на ефективната работа. Червеното пък предизвиква емоции и е асоциирано със страст и състезателност, затова е подходящо за екипи, работещи в силно конкурентна среда. 
 
източник: entrepreneur.comр

Tags: продуктивностработна средаслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.