10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си
    	
		
    	
        
        4245
        0
        02 Юни. 2020
                    
            Мениджмънт        
		
		
        
		 
        
       
        
        
        
    
       
    
	
        
       28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
        56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
        от 1 глас
Оценка на потребителя
        Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса високата продуктивност означава повече свършена работа за 1 вложен лев. За служителите пък тя означава по-голямо удовлетворение от работата и по-добри шансове за позитивно кариерно развитие.
	Как обаче да повишите продуктивността в своите екип или фирма? Ето няколко стратегии:
		1. Подобрете процеса по назначаване.
	Това означава още в момента, в който избирате служители за свободните позиции, да търсите такива хора, които са високо мотивирани и ангажирани с работата си.
		2. Осигурете на служителите си правилните инструменти.
	Колкото и превъзходен екип да имате, ако го карате да работи със стари или повредени машини, той няма да има висока производителност. Оборудването Ви трябва да е на ниво. Само тогава можете да имате изисквания към представянето на кадрите си,
		3. Поощрявайте автономната работа.
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
 
						
	Колкото повече отчети изисквате от служителите си, толкова повече време те ще отделят за отчети, а не за истинска работа. Микроменажирането е особено проблемно, когато сте назначили ангажирани и мотивирани кадри - те знаят какво да правят, няма нужда да ги "държите за ръка". Наемете ли правилните хора, дайте им поле за изява.
		4. Подобрете комуникацията.
	Колкото по-ясна и точна е тя, толкова по-малко ще се налага да се правят доуточнения по задачите. Поощрявайте краткото, ясно и точно изразяване и сами го практикувайте.
		5. Намалете оперативките.
	Ако нямате важни неща, които да си кажете, няма смисъл да събирате всички в една стая и да им губите времето. Ако се налага да комуникирате нещо с някаква част от персонала, ограничете се до нея.
		6. Поставете приоритет на грижата за здравето.
	Здравите служители работят качествено и бързо. Колко по-малко стресирани са те, толкова по-малко грешат. Затова поощрявайте кадрите си да се грижат пълноценно за себе си - така ще могат да се грижат пълноценно и за задълженията си на работа.
		7. Повишете морала.
	Мотивацията е ключ към високата резултатност на работа. Помислете за мероприятия, с които да я държите на високо равнище. Тиймбилдингите например са добър начин колегите да общуват в неформална обстановка и да си отдъхнат от натоварването на работа.
		8. Награждавайте доброто представяне.
	Когато служителите Ви видят, че оценявате усилията им, ще са склонни да продължат да влагат максимума от себе си.
		9. Давайте обратна връзка регулярно.
	За да знаят как се представят на работа, кадрите Ви имат нужда от това да им го кажете. Ако виждате, че нещо не върви - обсъдете какво може да се направи, за да се подобрят нещата. АКо пък някъде даден служител се справя чудесно, похвалете го за добре свършената работа, за да продължи в същия дух.
		10. И Вие търсете обратна връзка.
	Ако зачитате мнението на персонала си, той ще Ви уважава и ще Ви се доверява много повече. Освен това ще имате възможност да видите къде куца Вашата работа. Това, че сте собственик на фирма, не значи, че сте застрахован от грешки. Позволете на бележките на служителите Ви да помогнат на фирмата Ви да се развива и да достигне още по-добри резултати.
	източник: allbusiness.com
	 
	Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
	   
	
	Oценка: 
	
	
    
Оценка 
				5
				of 5
			 - 1  глас.
Статии
Как да ръководите трудни служители
от Biznesidei.bg
					11 Ноември 2021
					
					
				
			 Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...
				3 техники за запазване на служители
от Biznesidei.bg
					15 Декември 2020
					
					
				
			 Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...
				Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер
от Biznesidei.bg
					04 Януари 2019
					
					
				
			 Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...
				6 начина, по които видът на офиса влияе на продуктивността (без дори да го съзнавате)
от Biznesidei.bg
					23 Ноември 2018
					
					
				
			 Да предвидите поведението на хората е трудна задача. Затова е сложно да създадете...
				Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


 



Сподели своя коментар0 Коментари