Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от
1975 0 02 Юни. 2020
Мениджмънт

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса високата продуктивност означава повече свършена работа за 1 вложен лев. За служителите пък тя означава по-голямо удовлетворение от работата и по-добри шансове за позитивно кариерно развитие.

Как обаче да повишите продуктивността в своите екип или фирма? Ето няколко стратегии:
 
1. Подобрете процеса по назначаване.
 
Това означава още в момента, в който избирате служители за свободните позиции, да търсите такива хора, които са високо мотивирани и ангажирани с работата си.
 
2. Осигурете на служителите си правилните инструменти.
 
Колкото и превъзходен екип да имате, ако го карате да работи със стари или повредени машини, той няма да има висока производителност. Оборудването Ви трябва да е на ниво. Само тогава можете да имате изисквания към представянето на кадрите си,
 
3. Поощрявайте автономната работа.
 

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук


Колкото повече отчети изисквате от служителите си, толкова повече време те ще отделят за отчети, а не за истинска работа. Микроменажирането е особено проблемно, когато сте назначили ангажирани и мотивирани кадри - те знаят какво да правят, няма нужда да ги "държите за ръка". Наемете ли правилните хора, дайте им поле за изява.
 
4. Подобрете комуникацията.
 
Колкото по-ясна и точна е тя, толкова по-малко ще се налага да се правят доуточнения по задачите. Поощрявайте краткото, ясно и точно изразяване и сами го практикувайте.
 
5. Намалете оперативките.
 
Ако нямате важни неща, които да си кажете, няма смисъл да събирате всички в една стая и да им губите времето. Ако се налага да комуникирате нещо с някаква част от персонала, ограничете се до нея.
 
6. Поставете приоритет на грижата за здравето.
 
Здравите служители работят качествено и бързо. Колко по-малко стресирани са те, толкова по-малко грешат. Затова поощрявайте кадрите си да се грижат пълноценно за себе си - така ще могат да се грижат пълноценно и за задълженията си на работа.
 
7. Повишете морала.
 
Мотивацията е ключ към високата резултатност на работа. Помислете за мероприятия, с които да я държите на високо равнище. Тиймбилдингите например са добър начин колегите да общуват в неформална обстановка и да си отдъхнат от натоварването на работа.
 
8. Награждавайте доброто представяне.
 
Когато служителите Ви видят, че оценявате усилията им, ще са склонни да продължат да влагат максимума от себе си.
 
9. Давайте обратна връзка регулярно.
 
За да знаят как се представят на работа, кадрите Ви имат нужда от това да им го кажете. Ако виждате, че нещо не върви - обсъдете какво може да се направи, за да се подобрят нещата. АКо пък някъде даден служител се справя чудесно, похвалете го за добре свършената работа, за да продължи в същия дух.
 
10. И Вие търсете обратна връзка.
 
Ако зачитате мнението на персонала си, той ще Ви уважава и ще Ви се доверява много повече. Освен това ще имате възможност да видите къде куца Вашата работа. Това, че сте собственик на фирма, не значи, че сте застрахован от грешки. Позволете на бележките на служителите Ви да помогнат на фирмата Ви да се развива и да достигне още по-добри резултати.
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: продуктивностмотивацияслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

6 начина, по които видът на офиса влияе на продуктивността (без дори да го съзнавате)

от Biznesidei.bg
23 Ноември 2018
Да предвидите поведението на хората е трудна задача. Затова е сложно да създадете...

Как да задържите най-добрите си служители

от Biznesidei.bg
18 Септември 2018
Ако допреди няколко години пазарът на труда можете да предложи разнообразие от...

Как да дисциплинирате и уволните служители

от Biznesidei.bg
24 Април 2018
Лошата дисциплина сред служителите е един от най-неприятните проблеми пр...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Най-подходящото време за публикации в социалните мрежи


The colon after each year is not had.
Persantine On Internet Qvtqgs ldssvx...

4 евтини маркетингови трика, които трябва да опитате


upsc essay questions 2019 http://essaywriterupk.com/ - rules for essay writing competition in school
essay examples 6th grade argumentative essay ideas...

Как се прави директен маркетинг?


canadian pharmacy online [url=https://canadian-pharmacyyhzg.com/]reputable canadian pharmacy[/url] canadian pharmacy ratings
canada online pharmacy...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.