Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Малък екип? Няма проблем! Ето как да работите по-ефективно

от
6448 0 07 Май. 2019
Мениджмънт

Малък екип? Няма проблем! Ето как да работите по-ефективно
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Малкият екип не е повод за притеснения, особено ако сте избрали подходящите хора.

Важното в конкретния случай е да се трудите не по-продължително, а по-разумно и ефективно. За целта следвайте тези няколко съвета:
 
1. Определете очакванията.
 
Колкото по-добре известно на всички е какво трябва да правят, толкова по-малко време ще губят да се ориентират в задачите си. Затова бъдете максимално ясни с всички и посочете и конкретната работа, и очакваните от нея резултати. Това ще Ви спести време и от последваща уточняваща комуникация.
 
2. Учете се от другите.
 
Когато им се зададе конкретен въпрос, фокусиран върху конкретен проблем, хората най-често дават отговор, изразяват мнение, съветват... Ако имате контакти с опит в бизнеса, спрете се на някакво конкретно препятствие пред бизнеса Ви и говорете с тях. Ако и да не могат да решат всичките Ви проблеми, когато ясно обясните дадената ситуация, те ще могат да Ви дадат съвет.
 
3. Определете проектни мениджъри.
 

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

Данъчните закони в практиката – решения на казуси
Данъчните закони в практиката – решения на казуси

Повече детайли тук


Всеки аспект на бизнеса Ви трябва да си има "отговорник" - някой, който да го познава добре и да се грижи да се развива в правилната посока. Възложете различен аспект на служителите си съобразно уменията и опита им. По този начин ще осигурите внимание на важните проекти и ще можете да координирате работата по тях по-лесно.
 
4. Седмични оперативки.
 
Срещите в понеделник и петък могат да помогнат много на екипа Ви. В понеделник ще определите задачите за седмицата, в петък ще ревизирате какво е свършено, какви проблеми са изникнали, какво остава да се свърши. По този начин ще си спестите риска да "изпуснете юздите" на дейност от ключово значение.
 
5. Ежедневни оперативки.
 
Тук става дума всеки от екипа да отдели 15 минути, за да преговори задачите си за деня. Тези срещи трябва да са неформални, защото идеята им е по-скоро да окажат подкрепа на всеки от екипа. При една подобна среща може да се разбере, например, дали някой не се нуждае от помощ, за да се справи с дадена задача. Същевременно ще можете да ползвате това време в началото на деня, за да мотивирате и себе си, и хората си за по-ефективна работа.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: ефективностоперативкаекип

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 съвета за по-добра организация на екипа

от Biznesidei.bg
16 Март 2021
За да е по-продуктивен един екип, трябва да е възможно най-добре организиран....

5 съвета за сформиране на автономни екипи във фирмата си

от Biznesidei.bg
27 Юни 2017
Самостоятелните екипи работят по временни вътрешни проекти в дадена сфера извън...

Може ли лошото поведение да е полезно на екипа?

от Biznesidei.bg
02 Юни 2016
Някои служители повишават продуктивността си, докато наблюдават как техни колеги...

Кой може сериозно да навреди на екипа и екипната работа

от Biznesidei.bg
19 Май 2016
Работодателите трябва да внимават много за този "убиец" на екипната работа....

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.