5 надценени рекламни метода
7070
0
16 Февруари. 2017
Директен маркетинг
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Маркетинговите възможности са огромен брой. Ето защо, за да е ефективен маркетингът Ви, трябва внимателно да изберете от кои точно да се възползвате.
Естествено, и на кои да не залагате, защото няма да Ви донесат очакваните ползи. Запознайте се със следните 5 надценени рекламни метода и преоценете тяхното прилагане:
1. Поп-ъп реклами за мобилни устройства.
Да, за определен период от време тези реклами даваха резултат. С огромното иm навлизане, интересът към тях се превърна в досада. Помислете - как самите Вие реагирате на подобни реклами и до колко работят при Вас? Оставете ги за ползвателите на персонални компютри и ги премахнете за ползвателите на смартфони и таблети.
2. Претрупване с реклами.
Колкото повече реклами, толкова по-големи трудности за преглед на истинското съдържание. Ако не искате потребителите да затворят сайта Ви веднага след като го отворят, защото им е трудно да се съсредоточат върху публикацията, ограничете броя на рекламите.
3. Нискокачествено съдържание.
За да има някаква полза от публикациите Ви, те трябва да са по теми, интересуващи аудиторията Ви. В противен случай са безполезни, а понякога дори и вредни, защото Ви съдават лоша репутация.
4. Прессъобщенията не Ви носят особени позитиви.
При положение, че имате достатъчно собствени канали за комуникация, не е необходимо да разчитате на прессъобщения. Още повече, че те са остарял метод, което ги прави неефективни или носи минимална ефективност.
5. Минимизирайте усилията си в традиционния маркетинг.
Особено ако продуктите и услугите Ви се предлагат онлайн. Дори и по-възрастната аудитория вече спокойно пазарува през компютри и мобилни устройства, затова не я подценявайте, мислейки, че телевизионната реклама е единственото, което работи при нея. Освен това традиционният маркетинг ще Ви излезе и много по-скъпо, отколкото една добре подготвена кампания в социалните мрежи например.
източник: entrepreneur.com
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
5 елемента на по-добрите имейлинг кампании
от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...
5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари