Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 технологични тенденции, които ще повлияят на маркетинговите стратегии

от
5588 0 14 Февруари. 2017
Социални мрежи

3 технологични тенденции, които ще повлияят на маркетинговите стратегии
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Въпреки че целта на маркетинга не се е променила, методите и тенденциите, които фирмите следват, за да постигнат целените продажбени резултати, са се развили драстично през послените години. Нови маркетингови тенденции продължават да се появяват непрекъснато и фирмите следва да се съсредточат върху подготовката си за отговор на тези промени.

И тъй като маркетингът силно се влияе и от развитието на технологиите, ето 3 начина, по които те ще му влияят в бъдеще:
 
1. Съдържанието като маркетингов инструмент ще е в подем.
 
То набира все по и по-голяма популярност с развитието и навлизането в живота на хората на социалните мрежи. То позволява да се "вплетат" линкове към продукти и продажбени сайтове в определен информационен текст. Това дава възможност да се генерират продажби без да се заплащат големи суми за реклама. Което пък е и една от причините толкова компании да разчитат на него.
 
2. Програмираното рекламиране ще продължава да нараства.
 
Автоматизираните решения в рекламата стават все по-популярни. Те дават възможност на фирмите да подготвят съдържанието си в определен момент, да го настроят за изпращане и да се заемат с останалите важни неща в бизнеса си. Освен това софтуерът, който го позволява, обикновено има възможности за събиране на доста важна и ценна статистическа информация.
 
3. Развитието на мобилните устройства ще запази своето значение, въпреки че търсенето на нишови приложения намалява.
 

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Съветник Данъци и такси на моята фирма - бр. 44, януари 2021
Съветник Данъци и такси на моята фирма - бр. 44, януари 2021

Повече детайли тук


Тук става дума за това, че фирмите трябва да се съсредоточат не толкова върху разработване на приложение за своя бизнес, колкото на осигуряването на страхотно преживяване на клиентите си в уеб формат. Иначе казано: всички сайтове и страници на един бизнес да могат да се разглеждат по приятен, удобен и лесен начин, независимо от устройството, на което ще става това.
 
 източник: businessnewsdaily.com

Tags: маркетинг и рекламасоцални мрежимобилни устройства

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...

6 стъпки към привлекателния фирмен Instagram профил

от Biznesidei.bg
11 Февруари 2020
Instagram е сред социалните платформи, набиращи все по-голяма популярност като...

3 рекламни трика във Facebook

от Biznesidei.bg
23 Август 2019
За момента Facebook остава една от най-популярните социални мрежи у нас. Ето защо е...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.