Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да опознаете клиентите си?

от
577 0 20 Април. 2017
Успешни стратегии

Как да опознаете клиентите си?
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да предложите на един клиент продукт, който той действително да пожелае, трябва предварително да знаете какво иска клиентът. А за да знаете какво иска той, трябва да го опознаете добре.

Опознавайки го, ще откриете как мисли, какви специфични нужди и желания има, какво е най-важното за него, когато купува продукт от типа на този, който предлагате.
 
Как да го постигнете обаче?
 
1. Определете с кого конкретно работите.
 
С какво се занимава Вашият клиент? По каква причина ще купи продукта Ви? Ако например предлагате маркетингови обучения, трябва да се целите върху маркетинговите екипи. Но едно е ако разговаряте с ръководителя на екипа, друго е, ако разговаряте с негов член. На ръководителя трябва да говорите в по-широка перспектива - на ниво отдел и фирма. На служителя - в по-тясна - на ниво собствено представяне и значително подобряване на личните постижения.
 
2. Определете как работи конкретният клиент.
 
Хората са различни, затова и в качеството си на потребители имат нужда от различни неща. Ако се върнем на примера с маркетинговите обучения - едни клиенти биха искали да работят в тесни групи само от членове на фирмата, в която са назначени, други обичат да се запознават с нови хора и биха искали да присъстват на отворено обучение. Трети може да нямат възможност да пътуват и да предпочитат онлайн семинарите. За Вас е важно да знаете как работят клиентите, за да им предложите продукт в унисон с техния уникален стил.
 

Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране
Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране

Повече детайли тук

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми
Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми

Повече детайли тук


3. Открийте какво иска да направи клиента.
 
Едни от клиентите Ви ще искат да решат проблем, други да постигнат някаква цел. Едни ще искат да посетят маркетинговите курсове, защото собственият им маркетинг не дава резултати, други ще искат да подобрят уменията си и да реализират повече продажби, да  се качат на следващото ниво. Знаейки това ще можете да предприемете различни подходи в представянето на продукта и ще сте наясно върху кои предимства да се съсредоточите. 
 
И трите момента можете да определите както за идеалния си клиент, така и за всеки реален. Важното е да задавате правилните въпроси, да слушате внимателно отговорите им и да персонализирате офертата си във възможно най-голяма степен.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: клиентимаркетинг и рекламапродукти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Как да влияете на избора на клиентите си

от Biznesidei.bg
15 Август 2017
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас? Това е сред най-важните...

4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има

от Biznesidei.bg
26 Юли 2017
Всички сме свикнали със сентенцията, че клиентът винаги е прав. Важно е обаче...

3 реплики, с които да превърнете потенциалните в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Февруари 2017
Първият Ви разговор с потенциален клиент е една от най-важните част и на процеса...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.