Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Какво трябва да знаят предприемачите преди да навлязат на нови пазари

от
7610 0 24 Март. 2016
Успешни стратегии

Какво трябва да знаят предприемачите преди да навлязат на нови пазари
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

4.5
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Всички сме чували твърдението, че правилно избраната локация за бизнеса има ключова роля за негoвия успех. Но да изберете къде да развивате компанията си е само половината от Вашата задача, защото разширяването ѝ на нови пазари е сложна работа. Предприемачите трябва едновременно да култивират нишата си и да се адаптират към нова база от клиенти.

Ускорената глобализация и скоростно развиващите се пазари са фактори, които изискват още по-голяма ловкост от предприемачите.
 
За да си осигурите именно тази ловкост и успешно да навлизате на нови пазари, предприемете следните няколко стъпки:
 
1. Оптимизирайте за дигитални устройства.
 
Пазаруването по Интернет през смартфон става все по и по-популярно. Трябва да адаптирате бизнеса си именно към тези два фактора: пазаруване онлайн и поръчки през мобилни устройства. Спомнете си Uber и поръчването на такси през мобилно приложение. Още повече, че все още виждаме "върха на айсберга" сред възможностите на мобилните технологии. За да печелите потребителите, трябва да сте в крак с тенденциите и да осигурявате максимално удобство.
 
2. Опознайте и разберете в детайли конкуренцията.
 
Да неглижирате конкуренцията - независимо с какъв бизнес се занимавате - може да Ви струва не просто печалбите, а самото оцеляване. Още повече, ако става дума за пазари, на които тепърва излизате. Необходимо е да дефинирате директните и индиректните конкуренти и да потърсите части от пазара, които те още не са заели.
 
Не си позволявайте и да подцените другите играчи на пазара. Изгответе SWOT анализ (за собствените силни и слаби страни, както и възможностите и заплахите от страна на бизнес средата) на своите конкуренти, което ще Ви позволи да погледнете на пазара в перспектива и да определите къде стоите Вие самите.

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук



 
Избягвайте и грешката да се конкурирате на база цена. Важно е да създадете култура на работа, концентрирана около клиента и създаването на здрави и трайни отношения с него.
 
3. Изградете мрежа от ценни контакти.
 
Успехът на бизнеса се крепи на контакти, които могат да Ви донесат необходими ресурси (включително и информация) - такива контакти, с които сте си от взаимна полза.
 
Навлизайки на нов пазар, е важно да започнете да събирате именно такива контакти възможно най-рано. Те ще Ви съдействат да намерите доставчици, дистрибутори и дори ще повишат конкурентоспособността Ви.
 
Колкото по-навлезли на пазара са те - толкова по-добре. Това ще Ви позволи да получите ценни данни за самия него. 
 
За целта можете да създадете контакти с бизнес лидери от пазарите, на които искате да излезете, още преди да го направите. Това може да Ви помогне и да избегнете естествените пречки, които предприемачите срещат при износа, особено за страни извън ЕС.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: нов пазарконкурентоспособностбизнес развитие

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 4.5 of 5 - 2 гласа.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.