Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Какво трябва да знаят предприемачите преди да навлязат на нови пазари

от
7633 0 24 Март. 2016
Успешни стратегии

Какво трябва да знаят предприемачите преди да навлязат на нови пазари
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

4.5
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Всички сме чували твърдението, че правилно избраната локация за бизнеса има ключова роля за негoвия успех. Но да изберете къде да развивате компанията си е само половината от Вашата задача, защото разширяването ѝ на нови пазари е сложна работа. Предприемачите трябва едновременно да култивират нишата си и да се адаптират към нова база от клиенти.

Ускорената глобализация и скоростно развиващите се пазари са фактори, които изискват още по-голяма ловкост от предприемачите.
 
За да си осигурите именно тази ловкост и успешно да навлизате на нови пазари, предприемете следните няколко стъпки:
 
1. Оптимизирайте за дигитални устройства.
 
Пазаруването по Интернет през смартфон става все по и по-популярно. Трябва да адаптирате бизнеса си именно към тези два фактора: пазаруване онлайн и поръчки през мобилни устройства. Спомнете си Uber и поръчването на такси през мобилно приложение. Още повече, че все още виждаме "върха на айсберга" сред възможностите на мобилните технологии. За да печелите потребителите, трябва да сте в крак с тенденциите и да осигурявате максимално удобство.
 
2. Опознайте и разберете в детайли конкуренцията.
 
Да неглижирате конкуренцията - независимо с какъв бизнес се занимавате - може да Ви струва не просто печалбите, а самото оцеляване. Още повече, ако става дума за пазари, на които тепърва излизате. Необходимо е да дефинирате директните и индиректните конкуренти и да потърсите части от пазара, които те още не са заели.
 
Не си позволявайте и да подцените другите играчи на пазара. Изгответе SWOT анализ (за собствените силни и слаби страни, както и възможностите и заплахите от страна на бизнес средата) на своите конкуренти, което ще Ви позволи да погледнете на пазара в перспектива и да определите къде стоите Вие самите.

Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси
Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси

Повече детайли тук

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук



 
Избягвайте и грешката да се конкурирате на база цена. Важно е да създадете култура на работа, концентрирана около клиента и създаването на здрави и трайни отношения с него.
 
3. Изградете мрежа от ценни контакти.
 
Успехът на бизнеса се крепи на контакти, които могат да Ви донесат необходими ресурси (включително и информация) - такива контакти, с които сте си от взаимна полза.
 
Навлизайки на нов пазар, е важно да започнете да събирате именно такива контакти възможно най-рано. Те ще Ви съдействат да намерите доставчици, дистрибутори и дори ще повишат конкурентоспособността Ви.
 
Колкото по-навлезли на пазара са те - толкова по-добре. Това ще Ви позволи да получите ценни данни за самия него. 
 
За целта можете да създадете контакти с бизнес лидери от пазарите, на които искате да излезете, още преди да го направите. Това може да Ви помогне и да избегнете естествените пречки, които предприемачите срещат при износа, особено за страни извън ЕС.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: нов пазарконкурентоспособностбизнес развитие

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 4.5 of 5 - 2 гласа.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.