Успешен маркетинг с ограничен бюджет... Но как?
6133
0
03 Април. 2018
Успешни стратегии
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Не е необходимо да хвърлите стотици левове в маркетингови усилия, за да постигнете добър резултат.
Всъщност дори е по-добре да имате ясно определен бюджет за тези разходи, за да не хвърляте излишно много пари натам, занемарявайки други важни страни на бизнеса си.
Какво обаче да направите, ако не разполагате със значителни маркетингови средства (както се случва например при стартъп фирмите)? Ето какво:
От значение за маркетинга е да изясните какви са желанията и нуждите на клиентите Ви и най-добрите начини, по които можете да ги удовлетворите. Ако например предлагате фитнес програма, не е достатъчно да убеждавате хората, че ще отслабнат. Това е в основата на самата Ви дейност Убедете ги обаче, че мисията Ви е да ги направите по-здрави, по-красиви и по-щастливи и вече няма да сте просто поредната фирма с фитнес програма.
За да приложите обаче това на практика за своята компания, трябва да си зададете 3 ключови въпроса:
1) Какви са смисълът и ценността на Вашите продукти и услуги?
2) Коя е целевата Ви аудитория?
3) Кой е най-добрият начин да комуникирате с целевата си аудитория?
В крайна сметка имате ограничен бюджет и не бива да го пилеете в рекламиране там, където е ясно, че няма да получите резултати. Важно е инвестицията Ви да донесе директна възвращаемост. Така например да рекламирате фитнес клуб във Фейсбук, като набирате харесвания на страницата му, е непродуктивно. Хората ще харесат страницата, но колко ще дойдат да тренират?
За сметка на това, ако предоставяте онлайн фитнес уроци, спокойно можете да използвате рекламата на Фейсбук - хората могат да плащат онлайн с дебитна карта.
Колкото по-малко средства можете да отделите на своя маркетинг, толкова по-консистентни трябва да са усилията Ви. Искате ли поръчки, целете се не в популярност, а именно в това да реализирате поръчките. Рекламирате ли, правете го там, където ще получите реални приходи в пари.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 причини да започнете с продаване на продуктите си на местно ниво
от Biznesidei.bg
27 Юли 2016
Местният магазин за търговия на дребно е най-доброто място, където да започнете...
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари