Неефективно е да рекламирате на всички маркетингови канали. Ето защо!
4928
0
07 Февруари. 2017
Успешни стратегии
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Не всеки маркетингов канал ще работи за Вашия бизнес. Стремежът да рекламирате навсякъде и по всички начини е особено неефективен.
Ето защо:
Причина 1: Нямате достатъчно време, което да вложите в управление и оптимизация.
Няма маркетингов канал, в който просто да наредите някакви реклами и да забравите за тях. И онлайн, и офлайн усилията Ви в рекламата изискват внимание, развитие, анализиране, следене. Колкото по-малка е фирмата Ви, толкова по-малко време ще имате за всеки един рекламен канал. Ето защо е важно да определите какво дава най-добри резултати за Вас и да не хвърляте усилия на вятъра, опитвайки се да спечелите там, където рекламата Ви е неефективна.
Причина 2: Не всяка аудитория има еднакви намерения.
Всеки рекламен канал работи по различен начин. Ако вземем за пример Фейсбук рекламите - въпреки страхотните възможности за тагетиране, тук рекламите се показват на потребителите и потребителите всъщност не ги търсят. Поради което е много възможно да останете без продажби, защото в момента на реклама конкретните клиенти нямат нужда от Вашия продукт. Естествено, за някои видове продукти Фейсбук все пак дава страхотни резултати, но трябва да се уверите дали Вашите са такива, преди да рекламирате активно там. Google AdWords пък позволява да покажете рекламата си директно на хора, които се интересуват от нея и са търсили подобни продукти и преди. Съобразете се и с това дали продавате на корпоративни или крайни клиенти, защото различните групи потребяват по различни начини, затова и биват привлечени от реклами в различни канали.
Причина 3: Едно желано действие от страна на потребител Ви струва различно през различните канали.
Да речем, че искате да генерирате кликове към бизнеса си. В един канал това може да Ви струва стотинки, а в друг десетки левове. Кой канал ще предпочетете?
Ключът тук е да тествате различните си възможности и да се концентрирате там, където резултатите са най-добри. Вместо да се разпилявате в усилията си, съсредоточете ги в подготвяне на перфектните реклами за подходящите рекламни канали и сами ще видите разликата.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...
3 по-различни съвета за повече продажби
от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари