Ключовият момент за създаване на лоялни клиенти - помощ и поддръжка след продажбата
6701
0
12 Февруари. 2014
Успешни стратегии
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Повече от ясно е, че е по-важно да се задържат клиентите, отколкото да се открият нови. Но това в същото време е и много трудно. Най-лесния начин да задържите клиентите си е след качествена продажба да предлагате и поддръжка. Или с други думи, услугите след продажба са изключително важни за да накарате клиентите да Ви имат доверие.
А това можем да докажем със следните цифри:
- Дори 80% от фирмите да смятат, че предлагат услуги след продажбите, клиентите са на мнение, че амо 8% от тях наистина го правят.
- 55% от клиентите се отказват от дадена фирма заради лошото обслужване.
- 24% от клиентите споделят в социалните медии лошият си опит при обслужването.
- в САЩ смятат, че фирмите губят близо 83 милиарда долара заради лошо обслужване.
Защо клиентите не са доволни от обслужването на клиентите?
- 78% от клиентите смятат, че са измамени от облсужването на клиентите.
- 77% от клиентите смятат, че са подложени на грубо отношени от страна на обслужването на клиенти.
- 73% от клиентите споделят, че проблемът им не е разрешен след многократна връзка с обслужване на клиенти.
- 65% от клиентите смятат, че обслужването на клиенти е много бавно по отношение на разрешаване на проблеми.
Какво очакват клиентите?
- 46% от клиентите искат да разговарят с оператор, а не с компютър.
- 38% от клиентите искат да получат проста и ясна информация относно продуктите в основната страница на фирмата.
- 69% от клиентите искат да им бъдат доставени бързи услуги.
- 73% от клиентите искат да иамт бърза връзка с обслужването на клиенти.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...
3 по-различни съвета за повече продажби
от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари