Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Ключовият момент за създаване на лоялни клиенти - помощ и поддръжка след продажбата

от
6575 0 12 Февруари. 2014
Успешни стратегии

Ключовият момент за създаване на лоялни клиенти - помощ и поддръжка след продажбата
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Повече от ясно е, че е по-важно да се задържат клиентите, отколкото да се открият нови. Но това в същото време е и много трудно. Най-лесния начин да задържите клиентите си е след качествена продажба да предлагате и поддръжка. Или с други думи, услугите след продажба са изключително важни за да накарате клиентите да Ви имат доверие.

А това можем да докажем със следните цифри:
 
- Дори 80% от фирмите да смятат, че предлагат услуги след продажбите, клиентите са на мнение, че амо 8% от тях наистина го правят.
- 55% от клиентите се отказват от дадена фирма заради лошото обслужване.
- 24% от клиентите споделят в социалните медии лошият си опит при обслужването.
- в САЩ смятат, че фирмите губят близо 83 милиарда долара заради лошо обслужване.
 
Защо клиентите не са доволни от обслужването на клиентите?
 
- 78% от клиентите смятат, че са измамени от облсужването на клиентите.
- 77% от клиентите смятат, че са подложени на грубо отношени от страна на обслужването на клиенти.
- 73% от клиентите споделят, че проблемът им не е разрешен след многократна връзка с обслужване на клиенти.
- 65% от клиентите смятат, че обслужването на клиенти е много бавно по отношение на разрешаване на проблеми.
 
Какво очакват клиентите? 

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук


- 46% от клиентите искат да разговарят с оператор, а не с компютър. 
- 38% от клиентите искат да получат проста и ясна информация относно продуктите в основната страница на фирмата.
- 69% от клиентите искат да им бъдат доставени бързи услуги. 
- 73% от клиентите искат да иамт бърза връзка с обслужването на клиенти. 

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.