Клиентски мнения: Как правилно да подходите
12970
0
05 Януари. 2017
Успешни стратегии
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Мненията от клиенти за Вашите продукти могат много да помогнат за техните успешни продажби. Още повече сега, когато клиентите са толкова информирани.
Ето защо за бизнеса е важно да си осигури мнения, те да са откровени, но и да показват продукта в добра светлина. Изкушаващо е да предложите на потребителите безплатен продукт с молбата да Ви напишат откровеното си впечатление, но е от ключово значение това да не се превърне в подкуп срещу нереалистично позитивни впечатления.
Какво можете да направите в подобен случай?
1. Бъдете прозрачни.
Когато поискате впечатления от клиенти, бъдете готови за 2 неща: да ги използвате за подобряване на продуктите и услугите си и да ги публикувате във вида, в който ги получите. Няма съвършени продукти и, да представяте своя като такъв, заблуждава потребителите. По-добри резултати ще имате с впечатления, които говорят и за позитивите, и за негативите, защото са реалистични и хората могат да им вярват. В противен случай клиентите ще се усъмнят, че сами сте съставили мнението, с оглед да похвалите предлаганите стоки.
2. Позволете на хората, които подготвят мнението, да споделят как са получили продукта.
Дори и да сте платили за впечатленията, които са Ви предоставили, е важно това да бъде посочено. Ако сте предоставили продукта си безплатно за оценка, също. Това е отново в подкрепа на изискването всичко да е максимално прозрачно, за да имат потребителите основание да се доверят. Помислете за всички рекламни клипове в youtube, където различни влогъри споделят мненията си за продукти, които са получили безплатно. Подобна реклама е ефективна, докато се поддържа нейната откровеност и максимална достоверност.
3. Благодарете.
Когато мнението бъде публикувано, без значение какво е то, свържете се с клиента, който го е изготвил за Вас, и му благодарете. Не забравяйте, че дори негативните впечатления са полезни за Вас - те Ви показват как да развиете допълнително продуктите и услугите си, за да ги подобрите. Веднъж щом ги подобрите, можете да рекламирате новите версии именно чрез мнението, което ги е вдъхновило.
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти
от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...
6 начина да привлечете нови клиенти
от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...
3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти
от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари