Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Клиентски мнения: Как правилно да подходите

от
12970 0 05 Януари. 2017
Успешни стратегии

Клиентски мнения: Как правилно да подходите
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Мненията от клиенти за Вашите продукти могат много да помогнат за техните успешни продажби. Още повече сега, когато клиентите са толкова информирани.

Ето защо за бизнеса е важно да си осигури мнения, те да са откровени, но и да показват продукта в добра светлина. Изкушаващо е да предложите на потребителите безплатен продукт с молбата да Ви напишат откровеното си впечатление, но е от ключово значение това да не се превърне в подкуп срещу нереалистично позитивни впечатления.
 
Какво можете да направите в подобен случай?
 
1. Бъдете прозрачни.
 
Когато поискате впечатления от клиенти, бъдете готови за 2 неща: да ги използвате за подобряване на продуктите и услугите си и да ги публикувате във вида, в който ги получите. Няма съвършени продукти и, да представяте своя като такъв, заблуждава потребителите. По-добри резултати ще имате с впечатления, които говорят и за позитивите, и за негативите, защото са реалистични и хората могат да им вярват. В противен случай клиентите ще се усъмнят, че сами сте съставили мнението, с оглед да похвалите предлаганите стоки.
 
2. Позволете на хората, които подготвят мнението, да споделят как са получили продукта.
 
Дори и да сте платили за впечатленията, които са Ви предоставили, е важно това да бъде посочено. Ако сте предоставили продукта си безплатно за оценка, също. Това е отново в подкрепа на изискването всичко да е максимално прозрачно, за да имат потребителите основание да се доверят. Помислете за всички рекламни клипове в youtube, където различни влогъри споделят мненията си за продукти, които са получили безплатно. Подобна реклама е ефективна, докато се поддържа нейната откровеност и максимална достоверност.
 

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук


3. Благодарете.
 
Когато мнението бъде публикувано, без значение какво е то, свържете се с клиента, който го е изготвил за Вас, и му благодарете. Не забравяйте, че дори негативните впечатления са полезни за Вас - те Ви показват как да развиете допълнително продуктите и услугите си, за да ги подобрите. Веднъж щом ги подобрите, можете да рекламирате новите версии именно чрез мнението, което ги е вдъхновило.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: клиентивпечатлениямаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.