Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да спечелите от клиентските оплаквания

от
1079 9 17 Юли. 2018
Успешни стратегии

Как да спечелите от клиентските оплаквания
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако работите с клиенти, със сигурност сте чували много оплаквания. Някои са откровено не на място, но всички останали могат да Ви помогнат да подобрите бизнеса си.

Защо оплакванията на клиентите са полезни?
 
Първо защото това са хората, на които продавате, ето защо искате да оставяте най-доброто впечатление у тях. В крайна сметка само така ще ги стимулирате да се върнат при Вас за още.
 
Освен това впечателенията на потребителите Ви помагат да се ориентирате как се справяте с предлагането на стоките, с обслужването, с производството на самите стоки. 
 
Дори и да Ви е неприятно да слушате критики, в тези критики се крият ключовете за това да направите продуктите и услугите си още по-привлекателни, а така да спечелите нови клиенти.
 
Какво можете да научите от оплакванията?
 
Негативните впечатления на потребителите могат да Ви покажат:
- Какво в системите, процесите и политиките Ви не работи;
- Кой служители не влагат достатъчни усилия в работата си;

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки

Повече детайли тук


- Кой продукти и услуги трябва да се подобрят; кои трябва да се премахнат от продуктовата Ви листа;
- Какво конкурентите Ви правят по-различно от Вас, от което можете да се поучите и още много.
 
Как да извлечете максимално голяма полза от оплакванията?
 
1. Гледайте на нещата от клиентска гледна точка.
 
Представете си, че за пръв път купувате от фирмата си. Обмислете дали всичко, свързано с покупката е ясно, дали продуктите са описани ясно, така че клиентите да вземат решение дали да купят или не бързо и без притеснения. Как стоят нещата с политиката Ви по рекламации? Има ли достатъчно информация за бизнеса Ви онлайн? Ако продавате онлайн, всичко ли протича лесно и без притеснения за потребителите? Прегледайте всичко, свързано с покупката, и се постарайте да намерите слабости, които да коригирате.
 
2. Окуражавайте получаването на обратна връзка.
 
Дори и това да зачести оплакванията, ще Ви даде повече информация какво работи и какво не. Можете дори да организирате периодични проучвания на впечатленията на потребителите, за да могат те да Ви споделят критиките си.
 
3. Разговаряйте с най-лоялните си клиенти.
 
Това са хората, които трябва да задържите, които трябва да стимулирате да се върнат при Вас за нови и нови покупки. Техните мнения са Ви най-ценни. Говорете с тези хора, помолете ги да бъдат максимално откровени с Вас. Така ще им покажете, и че Ви е грижа, и че се стремите да им предложите по-добри продукти и услуги, отговарящи по-добре на нуждите и изискванията им.
 
4. Предприемете действия.
 
След като сте събрали информация и впечатления, е време да определите какви мерки ще вземете. Съставете си план за всяка една от тях, за да можете да я въведете по-лесно.
 
5. Информирайте клиентите за мерките, които ще предприемете.
 
Не е достатъчно да направите промените, хората трябва да научат за тях. Затова, ако се налага, коментирайте с всеки клиенти по отделно при покупка. Уверете се, че сте публикували информация в страниците си в Интернет, в социалните си мрежи. Трябва да стане ясно и защо предприемате промените.
 
6. Говорете лично с клиентите, които са Ви отправили оплакванията.
 
Дори и да мислите, че сте ги изгубили като клиенти, най-добре е да се свържете с тях и да ги информирате до какви мерки от Ваша страна са довели оплакванията им. Ако и да не ги спечелите обратно, пак работите за репутацията си и показвате загриженост за мнението им. А това се оценява високо.
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: клиентипродуктиоплаквания

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Как да влияете на избора на клиентите си

от Biznesidei.bg
15 Август 2017
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас? Това е сред най-важните...

4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има

от Biznesidei.bg
26 Юли 2017
Всички сме свикнали със сентенцията, че клиентът винаги е прав. Важно е обаче...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар9 Коментари




sms5c60 2019-08-26 04:34:39
o878g32 viagra vs sildenafil Viagra (Sildenafil Citrate) sildenapharmacy.com buy generic sildenafil citrate online [url=http://sildenapharmacy.com/]Sildenafil sildenapharmacy.com[/url]
PolinahedOA 2019-08-14 11:16:37
Беспроигрышный ответ ;)

---
Должен Вам сказать Вас обманули. скачать бесплатно pc fifa 15 через торрент, fifa 15 комментаторы черданцев скачать и [url=http://15fifa.ru/raznoe-fifa-15/32-zvuk-fifa-15-mezhdunarodnye-kommentatory-skachat.html]fifa 15 русские комментаторы скачать[/url] скачать фифа 15 на пк без торрента
ylanielpfhphs 2019-07-04 15:00:44
ecgtfyizutrs sublingual viagra [url=http://northwestpharmacyph.com/]buy viagra online[/url] generic cialis canadian online cialis
best price on cialis 5mg
exanielkksmgt 2019-06-27 05:46:25
fulqdcvlvkxt order cheap viagra [url=http://viagracanadacialis.com/]daily cialis canadian pharmacy[/url] canada pharmacy generic viagra from canada without a prescription
ilanieltbfaqa 2019-06-11 12:14:52
rzdisafqxcyd cialis pills [url=http://northwestpharmacyc.com/]pharmacy rx one for cialis[/url] cheap viagra without prescription ordering viagra from canada
HenryhipQW 2019-03-06 07:38:04
cialis customer reviews Buy cialis 40mg
https://skylensnw.com
https://intensedebate.com/people/daley08potts
https://myemotion.faith/wiki/Cialis_Generic_Tadalafil
http://www.giantsclub.tw/modules/profile/userinfo.php?uid=899807
HenryhipQW 2019-03-05 21:56:22
cost of cialis in ireland Buy cialis 20mg
https://skylensnw.com
http://moldovenilachicago.org/author/potts42oakley
http://www.tuscancountrystore.com/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=1221266
http://www.videocg.com/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=1607445
HenryhipQW 2019-03-05 11:26:32
best cialis online order Buy cialis 20mg
https://skylensnw.com
http://iotatoken.io/contest/index.php?qa=user&qa_1=nilsson14potts
http://stack.imagetube.xyz/index.php?qa=user&qa_1=nilsson80pedersen
http://games4king.com/profile/mccleary36oakley
feeerardowelePV 2019-02-24 21:23:39
sex store cialis buy cialis without prescription

http://answers.techzim.co.zw/index.php?qa=user&qa_1=pruittpruitt5
http://www.vaidan.com/index.php?qa=user&qa_1=velasquez05koenig
http://arcadegz.freehostia.com/profile/317175/Koenig59Krog.htm
https://www.caringbridge.org/visit/newman55koenig/journal/view/id/5c72a123c1f03ecc402d9bac
http://articles.cia.pm/article.php?id=2185897


do you need a prescription for cialis in the us cialis without a doctor's prescription

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга


tif [url=https://hypercasino.us.org/#]chumba casino[/url] jbq [url=https://hypercasino.us.org/#]virgin online casino[/url]...

6 идеи за бизнес през свободното време


gvr [url=https://hypercasino.us.org/#]download free casino slot games[/url] eku [url=https://hypercasino.us.org/#]slots for real money[/url]...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер


ccx [url=https://hypercasino.us.org/#]all games list free slots[/url] dyh [url=https://hypercasino.us.org/#]free blackjack games casino style[/url]...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.