Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да се справяте с конкурентите

от
3649 0 05 Декември. 2016
Успешни стратегии

Как да се справяте с конкурентите
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Хенри Форд е казал, че конкурентът, от когото следва да се страхувате, е този, който не се интересува от Вас, а работи за това да подобрява своя бизнес непрекъснато.

Колкото по-ефективен и популярен е един бизнес, толкова повече от конкурентите му ще се опитват да подкопават позициите му, като споделят негативна информация за него. Но това, че конкурентите атакуват "в гръб" означава само едно: че конкретният бизнес е заел челни позиции пред своите съперници на пазара.
 
Успехът на бизнеса не се заключава в конкурирането, а в непрекъснатото подобряване на качеството и функционалността на продуктите и услугите, които предлагате. Това представлява постоянен процес, по който се работи непрекъснато и който не може да бъде финализиран. 
 
В случай че непрекъснато се трудите по подобряване на бизнес модела си, на продукта си, на фирмената си култура и на екипа си, ще подобрите и своята позиция на пазара. 
 
За тази цел е важно да се фокусирате върху фундаменталните данни за бизнеса си. Необходимо е не просто да ги познавате, но и да сте наясно каква информация за състоянието на фирмата Ви дават. Един подобен тип данни са тези за клиентите - важно е да се информирате ежедневно или ежеседмично за броя на своите потребители.
Важен момент е да култивирате постоянство в бизнеса си. Комуникирайте непрекъснато ключовите си цели с аудиторията и предлагате услугите и продуктите си с минимум същото качество, с каквото сте ги предложили по-рано.
 
С други думи - вместо да се вманиачавате по конкурентите, концентрирайте се върху подобряването на своята собствена фирма. Няма значение и какво казват за Вас съперниците Ви на пазара. Ако Вие предоставяте качествени продукти и услуги и показвате постоянство в запазването на това качество, никой от конкурентите Ви няма да успее да подкопае репутацията Ви.


ДДС наръчник 2021
ДДС наръчник 2021

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук


 
източник: entrepreneur.com

Tags: бизнес конкуренцияпродуктимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 причини да започнете с продаване на продуктите си на местно ниво

от Biznesidei.bg
27 Юли 2016
Местният магазин за търговия на дребно е най-доброто място, където да започнете...

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.