Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да създадете ефективен маркетингов план

от
5227 0 14 Октомври. 2015
Успешни стратегии

Как да създадете ефективен маркетингов план
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Маркетинговият план може да не бъде сред най-големите приоритети на фирмите, но трябва. Докато бизнес планът е карта на пътя към създаването и поддържането на фирмите, маркетинговият план помага на компанията да разбере как да вземе важните стъпки към създаването на отношения с клиентите.

За да имате маркетингов план обаче, трябва да го изготвите. Ето и основните стъпки, които трябва да предприемете:

1. Разработете много ясна и фокусирана представа за това как клиентите ще ползват бизнеса Ви. На кои нужди отговаря той? Помага ли на клиентите да живеят по-лесно? По-ефективна ли става с негова помощ работата им? Бъдете подготвени да отговорите на подобни въпроси пред всеки свой клиент.
 
2. Идентифицирайте целевите си клиенти. За да знаете как да рекламирате, трябва да познавате този, на когото рекламирате. Бъдете акуратни и максимално обстоятелствени, когато описвате целевата си аудитория.
 
3. Определете кои са конкурентите Ви, които също искат да привлекат Вашата целева аудитория. идеята е да сте по-добри от конкурентите си. За тази цел трябва да да ги познавате също много добре, да знаете кои са силните и слабите им страни, какви предимства имат пред Вас и как предлагат продуктите си.
 
4. Изгответе план как ще работите в социалните мрежи. Страницата за бизнеса във Фейсбук е вече задължителен инструмент. Но възможностите на социалните мрежи не се изчерпват нито с Фейсбук, нито с Туитър. Трябва да проучите всяка една от мрежите, посещаемостта ѝ и да съставите план какво присъствие ще имате в тях, като се концентрирате върху тези, които са по-популярни сред целевите Ви клиенти.
 
5. Имейл маркетинг. Проучете го като възможност да рекламирате продуктите си. Запознайте се с правите условия, с особеностите, с тенденциите. Проучете доколко е възможно да даде резултати при Вашите целеви клиенти. Имейл маркетингът е ефективно оръжие и, дори на пръв поглед да смятате, че няма да имате полза от него, е важно да го имате предвид и да го проучите.
 
6. След като приключите с определянето на стратегии за каналите на маркетинга, трябва да определите резултатите, които целите. Какво искате да постигнете? Какви продажби очаквате при избраните стратегии и какъв е времевият план, според който ще ги преценявате.
 
Не забравяйте, че е важно да сте наясно какво и как трябва да постигнете, за да можете да го постигнете.

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук


 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: маркетингов планимейл маркетингсоциални мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Дали малкият Ви бизнес наистина се нуждае от маркетингов план?

от Biznesidei.bg
14 Ноември 2016
Няма смисъл да го отричаме - маркетингът е критично важен компонент на всеки...

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.