Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Изкуството на маркетинга и цветовете

от
6576 2 14 Февруари. 2014
Успешни стратегии

Изкуството на маркетинга и цветовете
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Промяната в характера на потребителите затруднява много маркетинговите специалисти. Потребителите искат да видят, усетят, помириват и докоснат. Независимо от това как се променя поведението на клиентите, никога не трябва да се пренебрегват чувствата на клиентите. Цветовете имат огромно значение в маркетинга, като те предизвикват хората да изпитват различни неща. Подбрали сме основните усещания, които пораждат някои от използваните в маркетинга цветове:

Син
 
- Океаново синият цвят се асоциира със студ, прохлада и има успокояващ ефект.
- Асоциира се с успеха, авторитет и производителност. 
- Подчертава се големината с този цвят. 
- Синия цвят намалява желанието на хората да се хранят. 
- фирмите за препарати са забелязали, че хората асоциират синия цвят с чистотата и често го използват в опаковките. 
 
Червен
 
- Динамичен цвят, който представя лидерството, силата, предприемачеството и активността.
- Червеното увеличава пулса и затова е използват от спортни марки като Puma  и Nike. 
- Увеличава апетита - изпозлва се от марки като Coca cola, nestle, Pizza hut, McDonalds, Burger king, Ulker и други. 
 
 

Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие
Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук


Оранжев
 
- Позитивен, въодушевен и приятелски настроен цвят. 
- Оранжевия цвят се изпозлва от марките за да се подчертае универсалността на дин продукт. Той дава съобщение, че този продукт е подходящ за всички.
- Оражевия цвят кара хората да се привързват по-лесно към някоя марка.
 
Зелен
 
- Асоциира се с природата, тишината, спокойствитето и доверието. Фирмите за чай предпочитат да използват този цвят за да подчертаят натуралността на своите продукти. 
- Банките също предпочитат този цвят, защото се асоциира с доверие. 
 
Лилав
 
- Предпочита се в моменти на страх, стрес  или шок.
- Освен това той се асоциира с благородството. Според изследвания, семейства с добро финансово състояние предпочитат този цвят, когато купуват играчки на своите деца.
 
Черен
 
- Много силен цвят. Понеже напомня нощта се изпозлва за да се подчертае мистериозността, силата и стила. Този цвят е цветът на скъптие продукти и се предпочита от BMW и Mercedes.
- Заради своята официалност черния цвят се предпочита във всички официални поводи.
- Избягва се да се използва за кораби и самолети, защото придава тежест.
 
Розов
 
- Асоциира се със сигурност. Служителите на Boots и Marks&Spencer се обличат в розово. 
- Използва се предимно за продукти, на която целевата група са жени. Най-добър пример затова е Victoria Secret.
 
Кафяв
 
- Асоциира се с постоянство и благодат. Това е цветът на почвата и хората го приемат като цвят на доверие. Използва се най-често в мебелния сектор и органичните продукти. 
- Понеже той не отваря апетита, фирми като McDonalds го предпочитат в декорацията, за да карат хората да се хранят бързо и да напускат заведението. 
 
Бял
 
- Чистота, изчистеност и невинност. Предпочита се в продукти свързани със здравето и децата. Например повечето лекарства са в бели опаковки. 
- Човешкото око веднага забелязва бялото и затва той се предпочита за акцентиране. 

Tags: маркетингцветовереклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да изберете най-доброто домейн име за бизнеса си

от Biznesidei.bg
25 Февруари 2020
Изборът на подходящо и уникално домейн име е важна част от онлайн маркетинга Ви....

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

4 причини определянето на подходящи цени да е ключово за стартъп фирмата

от Biznesidei.bg
31 Януари 2020
Цената е това, което клиентите са склонни да платят, за Вашите продукт или услуга....

3 начина да се отличите от конкурентите си на пазара

от Biznesidei.bg
21 Януари 2020
За да стимулирате клиентите на купуват от Вас, трябва да привлечете вниманието им.

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар2 Коментари




TerryasLibJW 2020-02-25 19:12:40
how to use viagra and cialis
[url=https://www.liverichandfree.com/#]order generic cialis online[/url]
cost of 20 mg cialis
is there a generic cialis
is cialis bad for the heart
RonaldosClithYI 2020-02-18 22:09:06
cialis price hong kong
[url=http://cialisle.com/#]canadian pharmacy generic cialis[/url]
what to do when cialis doesn work
generic cialis reviews
cialis daily dose online

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

3 неща, които предприемачите могат да научат от детските градини


order generic viagra forum [url=http://christmas.regenbogenwiese.net/index.php?guestbook-entry/1957104-viagra-buy-24/]generic for cialis[/url] best place buy generic levitra buy cialis online legal...

Изгоден бизнес на село върху малък терен


cialis 5 mg cost [url=http://onlinedoctorrsale.com/#]cialis for women[/url] side effects cialis...

9 трика за по-добро управление на времето


http://onlinecasinosgtx.com/ free casino slots games [url=http://onlinecasinosgtx.com/ ]no deposit casinos [/url]
free casino games slot ...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.