Ефективният маркетинг при нисък бюджет е възможен
4138
0
26 Април. 2017
Успешни стратегии
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Когато управлявате малък бизнес, няма как да отделите огромен бюджет за рекламиrане на продуктите и услугите си. Поради ограничените Ви средства се налага да се концентрирате върху тези маркетингови похвати, които дават най-добър резултат за Вас.
Като малък бизнес, който работи с по-тесен екип, Вие имате възможността да общувате по-директно с потребителите, а така и да ги опознаете по-добре. Опознаете ли ги, много по-лесно ще адаптирате маркетинга си към тях.
Излиза, че има два важни фактора, от които рекламните Ви усилия се влияят - ниският бюджет и опознатата аудитория. Добрата новина е, че двете се справят позитивно, когато вървят ръка за ръка. Какво да направите обаче, за да се възползвате от позитивите им максимално:
1. Доверете се на най-ефективното, дори и да не е особено новаторско.
Познавайки специфичната си аудитория, ще знаете какво дава ефект при нея. Това от своя страна позволява да съсредоточите усилията си върху най-резултатните маркетингови методи. Социалните мрежи не са единственият инструмент- имейлинг кампаниите също са особено ефективни и по отношение на резултатите, и по отношение на разходите. Потърсете оптималната комбинация от рекламни дейности и се придържайте към нея. Това ще Ви спести излишните разходи, хвърлени в начинания, които не носят адекватни печалби.
2. Променете всичко, което не работи.
Видите ли, че грешите някъде, не повтаряйте грешката си. На хабете малкото си средства за нещо, което не си струва. Анализирайте резултатите и обратната връзка от клиентите и направете подобрения. Ако видите, че те не дават резултат, изоставете идеята. В противен случай тя само ще гълта средства.
3. Продължете комуникацията.
Не мислете, че клиентът, купил нещо от Вас веднъж, Ви е запомнил завинаги. Най-вероятно Ви е забравил от момента, в който е видял, че продуктът Ви е използваем. Затова не забравяйте да му напомняте, че още сте на линия. Контактувайте с хората, които са купили от Вас, информирайте ги за нови оферти, изпращайте им имейли с благодарности, че са Ви се доверили. Търсете начини да ги ангажирате. Само така ще се сетят за Вас, когато отново им потрябва продукт като Вашия.
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...
3 по-различни съвета за повече продажби
от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари