Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Бъдете свой собствен клиент преди да изведете нов продукт на пазара

от
3702 0 17 Септември. 2019
Успешни стратегии

Бъдете свой собствен клиент преди да изведете нов продукт на пазара
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да предложите нещо ценно на аудиторията си, трябва да я познавате. А за да ѝ го предложите по най-добрия и полезен начин, трябва да познавате и него.

Иначе казано, когато извеждате продукт на пазара, важно е да сте напълно запознати с качествата и функциите му. Това, естествено, ще Ви помогне да прогнозирате шансовете му за успех.
 
За целта можете да направите следните 2 неща:
 
1. Бъдете своя собствен първи клиент.
 
Имате ли нов продукт, който искате да изведете на пазара, тествайте го първо Вие самите. Вижте как работи. Ползвайте го в по-дългосрочен план. Определете какво харесвате в него най-много, какво не Вие допаднало, къде има пропуски, какво е излишно. Всички тези въпроси ще Ви помогнат да усъвършенствате продукта си още преди да го пуснете за продажба. С това ще увеличите шансовете му за успех значително. А и ще го опознаете в дълбочина, което ще направи рекламирането му много по-лесно.
 
2. След това тествайте сред близки и приятели.
 
Подберете сред близките си хора такива, които биха искали да тестват Вашия нов продукт. Такива, които имат нужда от него и биха се наредили сред целевите Ви клиенти. Помолете ги да ползват продукта Ви за определен срок (да речем 2-3 седмици) и да Ви споделят мнения и впечатления. Важно е да изберете хора, които ще бъдат максимално честни с Вас и да обърнете специално внимание на мнението им. Вслушайте се в съветите и забележките им, за да подобрите продукта си още повече преди да го пуснете на пазара. 
 
Разбира се, няма как да имате съвършени стоки, колкото и да ги тествате. Ограничения винаги ще има - в разходите за производство, в технологиите и т.н. и т.н. Важното в случая е да достигнете добро стартово ниво, защото то ще повиши шансовете Ви за успех.

Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси
Счетоводители в действие - наръчник с решени казуси

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук



 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: целеви клиентинов продукттестване на продукти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.